اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: به دلیل عدم وجود درآمد پایدارو تراکم فروشی تاکنون با منظر نامناسب در شهرها مواجه بودیم و شرایط نامطلوبی در بعضی از شهرها شکل گرفته است.

 به نقل از استانداری؛ آیدین رحمانی رضاییه امروز در جلسه شورای اسلامی استانها ، با بیان اینکه با انتخاب شوراها درواقع تصمیمات مردم، غالب بر اقدامات و مدیریت های شهرها انجام می گیرد، گفت: انتخاب شوراها از بین مردم اقدام بسیار خوبی بود که نظام مقدس جمهوری اسلامی آن را به مردم ارمغان آورد و با احیا مدیریت در شوراهای اسلامی ، مردم بصورت مستقیم تاثیر اقدامات را در شهر و روستاهای خود مشاهده می کنند.

او در ادامه به اختصاص اعتبارات لازم برای مشکلات درآمدهای شهرها اشاره نمود و گفت: تاکنون به دلیل عدم وجود درآمد پایدارو تراکم فروشی با منظر نامناسب در شهرها مواجه بودیم و شرایط نامطلوبی در بعضی از شهرها رخ داده بود که امیدواریم با لحاظ شرایط درآمد پایدار شاهد روزهای خوبی برای مدیریت شهری بصورت منظم و قانونمند باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی به برخی مسایل و مشکلات مدیریت شهری اشاره کرد و اظهار داشت: نزدیک به ۲ هزار ۱۶۶ هکتار بافت فرسوده است که علاوه بر آن و بالغ بر ۳ هزار و ۴۴۵ هکتار سکونتگاههای غیررسمی به دلیل مهاجرتها و دلایل مختلف در استان وجود دارد که بیش از یک سوم آن مربوط به شهرستان ارومیه است مستلزم آن است که در شوراها برای مدیریت به این مباحث ورود کنند.

رحمانی افزود: امسال برای مدیریت شهری از محل اعتبارات ملی ۵۶ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده که از محل عوارض فروش سوخت، حمل و نقل عمومی رایگان است همچنین از محل اعتبارات استانی بیش از ۸۷ میلیارد تومان اعتبار برای این منظور از محل ارزش افزوده استانی اختصاص یافته است.

او در ادامه به افزایش قیمت بنزین و مدیریت سوخت که در دو ماه گذشته صورت گرفته اشاره نمود و گفت: در آذربایجان غربی ۲۵ میلیون لیتر در مصرف سوخت صرفه جویی شده که ۲۲ درصد کاهش نسبت به مدت زمان مشابه قبل را نشان می دهد همچنین در این مدت ۱۸ درصد افزایش مصرف سی ان جی معادل ۹ میلیون لیتر بنزین نشان از کاهش مصرف سوخت و در نهایت کاهش آلودگی را منتج شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست