اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس پلیس راه آذربایجان‌غربی گفت: جاده های جنوبی استان برف گیر هستند و با توجه به بارش برف از شب گذشته، همراه داشتن زنجیرچرخ برای تردد در جاده های استان ضروری است.

سرهنگ حجت مشتاق در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های مواصلاتی آذربایجان‌غربی، بیان کرد: هم اکنون در تمامی محورهای استان، بارش برف و باران وجود دارد اما در محورهای جنوبی آذربایجان‌غربی به ویژه محور ارومیه-اشنویه، نقده به پیرانشهر، پیرانشهر به سردشت، مهاباد به سردشت و نیز محور ارومیه به زیوه و ارومیه به سرو، برف وجود داشته و در مسیرها همکاران راهداری در حال برف‌روبی هستند.

او  تصریح کرد: هم‌اکنون برای تردد هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و تردد در تمامی محورهای مواصلاتی انجام می‌شود اما توصیه می‌شود که رانندگان زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و در جایی که نیاز است به موقع از آن استفاده کنند تا دچار مشکل نشوند و بتوانند در گردنه‌های برف‌گیر به مسیر خود ادامه دهند.

رئیس پلیس راه آذربایجان‌غربی، گفت: همچنین در مسیر ارومیه به راژان و ترگور-زیور و همچنین گردنه آغ‌بلاغ اشنویه به ارومیه، همکاران راهداری در حال بازگشایی جاده‌ها هستند.

مشتاق تاکید کرد: رانندگان باید علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ، با احتیاط کامل حرکت کرده و و قوانین رانندگی را رعایت کنند تا هیچ مشکلی برای تردد به وجود نیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست