اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی از تشدید فعالیت سامانه بارشی توام با کاهش دما به استان خبرداد و گفت: کاهش دید و اخلال تردد در جاده های آذربایجان غربی نیز پیش بینی می شود.

مهدی صابری افزود: بر اساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی با توجه به تشدید فعالیت سامانه بارشی، بارش باران، برف و کاهش دما از اواخر هفته پیش بینی می شود.

او ادامه داد: از اواخر وقت چهارشنبه با ورود سامانه بارشی مذکور کلیه مناطق استان مخصوصاً نواحی جنوبی و مرکز استان را از روز پنجشنبه ۶ آذر در بر می گیر و شاهد بارش باران و بفر در ارتفاعات همراه با مه صبحگاهی خواهیم بود.

صابری تصریح کرد: آبگرفتگی معابر شهری، لغزندگی، کاهش دید و اخلال در تردد جاده های دور از انتظار نیست.

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان توصیه کرد: شهروندان از سفرهای غیر ضروری و قرار گرفتن در حاشیه رودخانه و مسیل‌ها خودداری کنند. رانندگان وسایل نقلیه خود را به امکانات زمستانی تجهیز کرده و دامداری‌، مرغداری‌ و گلخانه ها نیز نسبت به تنظیم دما و رطوبت اقدام کنند

او در پایان گفت: دمای هوای ارومیه بین حداکثر ۱۰ و حداقل ۲ درجه سانتی گراد زیر صفر در نوسان است و کاهش ۳ تا ۵ درجه ایی دما تا آخر هفته در مرکز استان پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست