اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از تشکیل یک هزار و ۸۹۳ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در استان طی سالجاری خبر داد.

محمد اقوامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشکیل یک هزار و ۸۹۳ فقره پرونده تخلف در زمینه قاچاق کالا و ارز خبر داد و افزود: از این تعداد یک هزار و ۸۵۱ فقره توسط شعب ویژه رسیدگی تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه متخلفان این تعداد پرونده به پرداخت ۴۷۶ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده اند ادامه داد: در بخش تخلفات کالا و خدمات نیز امسال سه هزار و ۳۳۸ فقره پرونده تشکیل شده که از این تعداد سه هزار و ۳۷ فقره مورد رسیدگی قرار گرفته است.

اقوامی خاطرنشان کرد: صاحبان این پرونده که با بازرسی مشترک سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تشکیل شده اند به پرداحت بیش از ۶۷ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده قاچاق۱۳۰۰ ثوب انواع البسه زنانه خارجی درشهرستان ماکو نیز خبر داد و گفت: در پی کسب اخبار واطلاعات واصله مبنی بر ورود کالاهای فاقد مجوز ورود از طریق بیراهه به شهرهای عمقی کشور در ایست و بازرسی از یک دستگاه اتوبوس تعداد۱۳۰۰ ثوب انواع البسه زنانه خارجی قاچاق کشف شد.

اقوامی با بیان اینکه پرونده پس از سیر مراحل قانونی با شکایت و اعلام جرم گمرک به تعزیرات حکومتی ماکو ارجاع شد اضافه کرد: صاحبان این پرونده به پرداخت بیش ز ۴۸۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده اند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست