اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از تشکیل ۳۴۹ پرونده در حوزه جرایم اقتصادی در نیمه نخست جاری خبر داد.

 سرهنگ سامان غنی زاده در نشست خبری در خصوص تشریح برنامه‌های بزرگداشت هفته ناجا اظهار داشت: در نیمه نخست امسال ۳۴۹ فقره جرایم اقتصادی به ارزش سه هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال شناسایی و تشکیل پرونده شده است.

وی همچنین از ۴ هزار و ۲۶۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان طی سال جاری خبر داد و عنوان کرد: همچنین در این مدت ۲۱ تن و ۵۶۱ کیلوگرم انواع پیش سازهای مواد مخدر کشف و ۷ هزار و ۱۶۳ نفر در این زمینه شناسایی و دستگیر و ۴۰ باند نیز متلاشی شده است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ۱۰۲ درصد از قتل‌های استان کشف و ۱۰۰ درصد پرونده‌های مرگ‌های مشکوک به جنایت تعیین تکلیف شده است، اظهار کرد: ۱۰۰ درصد جرایم جعل با شناسایی و دستگیری ۲۰۰ جاعل تعیین تکلیف شد.

سرهنگ غنی زاده با تاکید به اینکه ۹۱ درصد از سرقت‌های مهم در جغرافیای استان توسط پلیس آگاهی استان منجر به کشف شده است، خاطر نشان کرد: ۷۵ درصد از سرقت‌ها در استان منجر به کشف شده و ۱۲۳ باند سرقت، ۵۶۷۶ نفر سارق و مال خر شناسایی و دستگیر و ۳۷و احد صنفی متخلف نیز در ۶ ماهه سال جاری پلمب شد.

وی گفت: در نیمه نخست سال جاری همچنین ۲۳۷ پرونده قاچاق کالا و ارز در استان به ارزش ریالی ۱,۷۷۰ میلیارد ریال تشکیل و ۱۳۳ نفر قاچاقچی دستگیر، ۸۱۴ دستگاه حامل جنس قاچاق توقیف و ۴۱ باند قاچاق کالا و ارز در استان متلاشی شد.

وی با اشاره به اینکه احیا و توسعه رده‌های مشاوره قضائی کلانتری‌ها است، افزود: در راستای کاهش ورود پرونده‌های قضائی به دادسراها انجام می‌شود به طوری که در ۶ ماهه سال جاری ۱۲ هزار و ۵۹۱ مورد مشاوره منجر به نتیجه شده است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: شعار هفته نیروی انتظامی امسال پلیس هوشمند، امنیت پایدار نامگذاری شده و برنامه‌های همچون مسابقات ورزشی و فرهنگی، برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌ها، دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از کارکنان موفق و برتر نیروی انتظامی استان در این هفته برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست