اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته پرونده های قاچاق به ارزش ۵۴۵ میلیارد ریال در آذربایجان غربی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

عبدالحمید سرتیپی در جلسه شورای مبارزه با قاچاق کالا در آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای جلوگیری از قاچاق در استان گفت: سال گذشته بیش از پنج هزار و ۶۰۰ و در ۲ ماهه امسال افزون بر ۴۰۰ مورد بازرسی در این خصوص انجام شده است.

در این جلسه استاندار آذربایجان غربی هم با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی مناسب درخصوص اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف، گفت: نهادهای مسئول درخصوص جلوگیری از خروج کالاهای اساسی از مرزها اطلاع رسانی کنند.

محمدصادق معتمدیان افزود: اطلاع رسانی در این خصوص اهمیت بسیار زیادی دارد و با همراهی رسانه ها و فضای مجازی، باید در این زمینه اهتمام ویژه ای از سوی دستگاههای متولی صورت گیرد.

او با اشاره به اینکه جلوگیری از قاچاق از جمله مهمترین برنامه های دولت سیزدهم به شمار می رود و اقدام اخیر دولت هم، در همین راستا بوده، خاطرنشان کرد: افزایش اقدامات کنترلی در مرزهای رسمی و غیررسمی از ضروریات است و باید همه نهادهای مسئول در این زمینه برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

استاندار آذربایجان غربی افزود: یکی از مهمترین دلایل کمبود برخی از کالاها در کشور و آذربایجان غربی، قاچاق به اشکال مختلف است که باید با روش های قانونی از آن جلوگیری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست