اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی گفت: افزایش قیمت نان در نانوایی ها نداریم و با نانوایی‌های متخلف در این زمینه برخورد قضایی می‌شود.

نادر رحیمی  اظهار کرد: در بازرسی اکیپ های نظارت بر بازار قرارگاه امنیت غذایی استان با همکاری ماموران تعزیرات حکومتی و پلیس امنیت اقتصادی استان از  ۳۰ انبار عمده پخش محصولات غذایی و کالاهای اساسی با لیست برداری از موجودی انبارها جهت نظارت دقیق بر روند توزیع کالا در بازار مصرف انجام گرفت.

او ادامه داد: قیمت نان سنتی افزایش نداشته است و مردم در صورت مشاهده تخلف نانوایی‌ها می‌توانند با اطلاع به کارگروه آرد و نان و تعزیرات حکومتی و یا تماس با شماره‌ تلفن های ۱۳۵ و ۱۲۴ موارد را گزارش دهند.

رحیمی، گفت: توزیع عادلانه یارانه آرد در بخش آرد صنف وصنعت است و تغییر قیمت‌ها نیز مربوط به این حوزه است.

او تاکید کرد: برای نانوایی‌هایی که نان مردم را تهیه می‌کنند، هیچ تغییری در قیمت آرد داده نشده است و کمافی السابق قیمت آرد نانوایی‌ها ثابت است. این افزایش اخیر قیمت برای بخش صنف و صنعت بوده که هیچ قیمت‌گذاری‌ روی کالا‌های آن انجام نمی گرفته است.

در همین خصوص سرپرست مدیریت شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی نیز گفت: در تامین سهمیه آرد واحدهای نانوایی در استان اعم از بربری ، سنگگ و سنتی در استان مشکلی وجود ندارد و هیچ گونه افزایش قیمتی در این خصوص نداریم .

 امید زینالی اصل افزود: با حذف آرد یارانه ای صنف و صنعت فقط قیمت نان های صنعتی حجیم و نیمه حجیم و باگت افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست