اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: مطالعات اولیه برای اجرای طرح قطار شهری در ۳ مسیر در ارومیه تصویب شد.

پیمان آرامون در دومین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان اظهار کرد:  در این مطالعات ۳ مسیر پرترافیک بر اساس اسناد بالادستی نواحی مهم جمعیتی – کاربری و تقاضای سفر، خروج شهر از حالت تک قطبی مشخص شده که در هر مسیر قطار شهری به  طول ۱۰ کیلومتر اجرایی خواهد شد.
وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار سفر درون شهری در مرکز استان انجام می شود و با اجرای این پروژه در مراحل اولیه ۱۴ تا ۲۰ درصد از این حجم پوشش داده خواهد شد افزود: متاسفانه از سال ۸۷ تاکنون با بی مهری شهرداری ارومیه به حمل ونقل همگانی، میزان استفاده از خودروی شخصی از ۵۰ درصد به ۷۰ درصد افزایش یافته و این باعث تراکم در معابر شده است و آن افزایش آلودگی و عدم مطلوبیت ناوگان حمل و نقل بوده است .
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار بیان کرد: در راستای ساماندهی و اجرای طرح های ایمنی در حوزه ترافیک، از مجموع جرایم تخلفات رانندگی درون شهری بر اساس شاخص های جمعیت و میزان جرایم اخذ شده ۴۰ میلیارد ریال در میان شهرداری های استان تقسیم می شود.
وی افزود: این درآمد باید در حوزه ایمنی، نصب تابلو و علایم و خط کشی، اصلاح هندسی و پل های عابر پیاده هزینه شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست