اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با محوریت شهرستان اشنویه ٧٩ مصوبه برای این شهرستان مصوب شد.

جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با محوریت شهرستان اشنویه، به ریاست محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

در این جلسه ۷۹ مصوبه شامل ۶۷ مصوبه عمرانی و ۱۲ مصوبه اقتصادی برای شتاب بخشیدن به روند توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرستان اشنویه به تصویب رسید.

استاندار آذربایجان غربی در این جلسه گفت: خدمت به مردم و مرزنشینان به منظور تثبیت جمعیتی در مناطق مرزی کشور از اهداف مهم نظام جمهوری اسلامی است که تلاش شده است با تکمیل زیرساخت عمرانی و رفاهی زمینه حضور مردم در مناطق مرزی به ویژه روستاها فراهم شود.

محمدصادق معتمدیان اظهار کرد: در همین راستا و در سفر اخیر رییس جمهور به استان و بازدید از مناطق مرزی دستوراتی توسط ایشان صادر شده است تا فرصت بهره برداری از مرزها برای مرزنشینان برای برخورداری از مزایای آن فراهم شود.

 استاندار آذربایجان‌غربی همچنین با اشاره به برنامه های جهادی دولت سیزدهم و حضور در میان مردم افزود: در همین راستا سفرهای شهرستانی نیز در آذربایجان غربی شروع شده است به طوری که تاکنون ۱۳ سفر شهرستانی در استان انجام پذیرفته است در این سفرها تلاش شده است ضمن دیدار بی واسطه با مردم، مدیران دستگاه های اجرایی با مشکلات مناطق مختلف نیز آشنا شوند.

او بیان کرد: کارهایی نیز بر زمین مانده است که باید در جهت رفع چهره محرومیت از این مناطق انجام شود. هدف همه مسئولان تنها کسب رضایت مردم است.

استاندار آذربایجان غربی افزود: استفاده از نظرات و شنیدن مشکلات از زبان مردم برای ما بسیار ارزشمند است از این رو جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان برای شناخت نیازهای اولویت دار مردم در شهرستان های برگزار می شود تا در مورد آنها تصمیم گیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست