اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان آذربایجان غربی جلسه ای با کارگزاران صندوق استان آذربایجان غربی برگزار نمود.

سیروس محمودیان در جلسه با کارگزاران استان آذربایجان غربی گفت: در جلسه هیئت دولت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد صندوق کشاورزان، روستائیان و عشایر در دولت مردمی، انجام محاسبات بیمه‌ای و تضمین ضریب پشتیبانی بیمه روستائیان و عشایر تا ۲۰ سال آینده، جذب بیش از ۶۱۳ هزار بیمه‌شده جدید و افزایش ضریب پوشش بیمه اجتماعی، تحقق تمدید بیمه‌پردازی بیمه‌شدگان جدید در سطح رقم قابل توجه ۸۲ درصد، افزایش سهم پوشش بیمه بانوان به ۴۱ درصد، افزایش ۴۳ درصدی میانگین دریافتی مستمری‌بگیران در طول این دولت، اجرای طرح پرداخت ۲۲ هزار فقره تسهیلات به مستمری بگیران و اجرای طرح بیمه تکمیلی درمانی برای مستمری بگیران و روستائیان و عشایر را از جمله اقدامات سازنده این صندوق در ۲ سال گذشته برشمرد.

او افزود: اداره کل صندوق استان آذربایجان غربی نیز با جذب بیش از ۱۹۵ هزار نفر در طول سالیان گذشته و بالاخص در سال ۱۴۰۱ با جذب بیش از ۴۰ هزار نفر توانسته است در طول سالیان گذشته از نظر تعداد بیمه شده در رتبه دوم کشوری قرارگرفته و و از نظر ضریب پوشش از جایگاه ۱۹ کشوری به رتبه ۱۰ کشوری ارتقاء یابد. وی عنوان کرد: با تلاش ها و فعالیت های شبانه روزی تمامی عوامل صندوق در استان این اداره کل از نظر ساختار سازمانی از مدیریت به اداره کل ارتقاء یافته که این موفقیت حاصل تلاش های جهادی و انقلابی کارشناسان و کارگزاران صندوق و همچین همراهی تمامی سازمان های مرتبط با صندوق، رسانه ها و خبرگزاری ها است.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی اظهار داشت: صندوق بیمه اجتماعی جهت تحقق عدالت اجتماعی و برخورداری اقشار محروم جامعه از خدمات تامین اجتماعی تاسیس گردیده و باعث خرسندی است که تحقق این مهم جزء وظایف ما بوده است.

سیروس محمودیان با اشاره به شرایط بهره مندی از مزایا در صندوق گفت: تمدید بیمه پردازی و داشتن رابطه بیمه ای فعال با صندوق یکی از شروط اصلی بیمه شده برای برخورداری از چهارمزیت مهم مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی کلی و بازماندگان می باشد و از این رو از تمامی بیمه شدگان صندوق درخواست می شود در موعد مقرر نسبت به پرداخت حق بیمه خویش اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی ؛ وی افزود : تمامی خانم ها و آقایان ۱۸ الی ۵۰ سال ساکن در روستاها، مناطق عشایری و شهرهای زیر بیست هزار نفر و همچنین کشاورزان غیرساکن درروستا، قالیبافان، صنایع دستی، اعضاء تعاونی ها، مهندسین کشاورزی، زنبورداران، مشاغل حوزه صنایع دستی و مشاغل ۳۲۰ گانه کشاورزی می توانند به عضویت دراین صندوق آمده و از مزایای پرداخت دو برابر حق بیمه توسط دولت، مستمری های بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی، بازماندگان و نقل و انتقال سوابق بیمه ای بهره مند شوند. شایان ذکر است، صندوق استان در حال حاضر بیش از ۱۹۵ هزار نفر بیمه شده داشته و از این تعداد حدود ۷۰۰۰ نفر مستمری ماهیانه دریافت می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست