اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس آخرین آمار، از ابتدای شیوع این بیماری در استان ۲ هزار و ۵۰۵ نفر مبتلا شده‌ و آمار جانباختگان نیز ۱۶۲ نفر است.

دکتر جواد آقازاده در گفت و گو با خبرنگاران افزود: امروز ۹۸ نفر دیگر به تعداد مبتلایان در استان افزوده و به ۲ هزار و ۵۰۵ مبتلا رسیده است.

او اظهار داشت: آمار جانباختگان بر اثر بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی در روز ۷ اردیبهشت ثبت بوده است اما از روز هشتم اسفند ماه سال گذشته تاکنون تعداد جان باختگان به ۱۶۲ تن رسیده است.

آقازاده با بیان اینکه امروز تنها یک نفر بهبودی پیدا کرده است، گفت: تاکنون یک هزار و ۳۷۱ نفر از مبتلایان به کرونا نیز در استان بهبود یافته اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: مبتلایان در ارومیه ۸۷۹مورد، خوی: ۴۲۰مورد، بوکان: ۱۹۸ مورد، میاندوآب: ۲۵۱ مورد و مهاباد: ۱۶۸مورد هستند.

آقازاده افزود: همچنین شاهین دژ: ۸۸مورد، ، تکاب: ۹۴ مورد، سلماس: ۱۱۳مورد، نقده: ۶۶ مورد، سردشت: ۲۷مورد، چایپارە: ۳۰ مورد، اشنویه: ۳۶مورد، ماکو: ۳۳ مورد، پیرانشهر: ۴۶ مورد، پلدشت: ۱۹ مورد، چالدران: ۱۳مورد و شوط: ۲۴مورد بیمار مثبت کرونا دارند.

او ادامه داد: بیشترین تعداد مبتلایان امروز در ارومیه با ۵۱ مورد افزایش مبتلا و سپس سلماس با ۱۴ و میاندوآب با ۱۱ مورد قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست