اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز  : امروز سرپرست جدید فرماندارى تکاب با حکم استاندار آذربایجان غربی تعیین شد. شهرستان تکاب در ٣ سال گذشته با تغییرات پی در پی فرمانداران روبه رو بوده است و بازه های زمانی این تغییرات گاهی به کمتر از یک سال هم رسیده است.

امروز ٢۵ بهمن ماه، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی، طى حکمى “اسماعیل حیدری آزاد ” را به عنوان سرپرست  جدید فرماندارى تکاب منصوب کرد.

از سوابق “حیدری آزاد” می توان ب  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه، فرماندار شهرستان قوچان، فرماندار شهرستان بندر انزل ، فرماندار شهرستان شازند، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان اشاره کرد.

تکاب در ٣ سال گذشته با تغییرات پی در پی فرماندار روبه رو بوده است و در این مدت ۴ نفر در این سمت منصوب شدند.

آخرین تغییرات در این پست در پاییز سال ٩٩ بود که  “امیر ستوده فر” به عنوان فرماندار جدید تکاب معرفی شد،  تا چهارمین فرمانداری باشد که طی ۳ سال اخیر بر این کرسی جلوس می کند.

پیش از آن نیز ۱۵ مرداد ماه سال ۹۹ ، در حالیکه از عمر قبول تصدی پست فرماندار پیشین تکاب تنها یک سال گذشته بود، “سید هادی طباطبایی” به عنوان سرپرست فرمانداری تکاب معرفی شد.

این در حالی است که او به جای “محمود زمانی”، فرماندار پیشین این شهرستان که او هم اواسط تیر ماه سال ٩٨ به سمت فرماندار منصوب شده بود، آمده بود.

تغییرات مداوم در بازه های زمانی کمتر از یک سال و حتی ۵ ماه در پست فرمانداری شهرستان محروم تکاب عجیب به نظر می رسد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست