اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  پس از بازداشت ٢ عضو شورای دور ششم شهر مهاباد به اتهام تخلفات اداری و سه ماه بلاتکلیفی شورای شهر، بالاخره ترکیب شورای مهاباد با جایگزین کردن اعضای علی البدل تغییر کرد.

نایب رییس شورای اسلامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار کردپرس گفت: بر اساس ماده ۷ قانون شوراها و به دنبال درخواست شورای شهر از فرمانداری برای تعیین تکلیف وضعیت ۲ عضو شورا و استعلام ‌های صورت گرفته از استانداری آذربایجان‌غربی، “محمدجلال وطمانی” و “امیر خلیلی”، ۲ عضو علی البدل به عنوان جانشین ۲ عضو اصلی شورای شهر تعیین شدند.

آرش شهابی افزود: اعضای علی البدل به مدت ۶ ماه به صورت موقت به ترکیب شورای اسلامی شهر مهاباد اضافه شده‌اند تا پرونده ۲ عضو اصلی شورای شهر در شوراهای حل اختلاف مرکز استان و تهران مورد بررسی قرار گیرد

نایب رییس شورای شهر گفت: در صورت تشخیص شوراهای حل اختلاف، اعضای اصلی می‌توانند بر سر کار برگردند و در غیر اینصورت اعضای علی البدل جایگزین شده به عنوان عضو اصلی در شورای شهر مهاباد به کار ادامه خواهند داد.

به گزارش کردپرس، آذر ماه سال جاری رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از دستگیری و بازداشت ٢ عضو شورای شهر مهاباد و ٢ نفر از کارمندان شهرداری این شهر به اتهام شکل گیری باند سازمان یافته سند سازی و تملک اراضی ملی خبر داد.

گفته می شود؛ تحقیقات در خصوص این موضوع و دیگر افراد دخیل همچنان ادامه دارد.

تابستان سال قبل در پی دستگیری ۶ عضو شورای شهر، ۱۱ نفر از کارمندان شهرداری مهاباد، ۲ نفر از کارمندان راه و شهرسازی و یک نفر از کارمندان فرمانداری مهاباد به اتهام مالی در پرونده فساد شورا و شهرداری، ۶ عضو  شورای اسلامی شهر مهاباد در حبس، استعفا دادند و با استعفای ۲ عضو علی‌البدل نیز، شورای اسلامی دور پنجم شهر مهاباد کلا منحل شد.

شورای دور ششم مهاباد نیز در حالیکه چهل و پنجمین شهردار این شهر را انتخاب کرده بود با بازداشت دو تن از اعضای خود روبه رو شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست