اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی از تغییر ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

جعفر ذوالفقاری گفت: ساعات کار ادارات در ماه مبارک رمضان روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت هشت صبح تا ۱۵ و روزهای پنجشنبه از ساعت هشت تا ۱۴ است.

او افزود: برای استفاده بهتر از فرصت عبادت و فضایل شب‌های قدر، در روزهای بعد از لیالی قدر، ساعات کار ادارات از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

ذوالفقاری اظهار کرد: ساعات کار ادارات بعد از ماه مبارک رمضان روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت صبح تا ۱۵ و روزهای پنجشنبه از ساعت هفت صبح تا ۱۴ است.

او ادامه داد: ساعات کاری مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، آتش نشانی، اورژانس، بیمارستان‌ها و بخش‌های عملیاتی دارای نوبت کار، ارائه دهنده خدمات شهری، بدون تغییر و به شیوه سابق خواهد بود.

معاون استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد:: ساعات کار بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری نیز از ساعت هفت و نیم صبح خواهد بود و حضور کارمندان بانک‌ها نیم ساعت زودتر یعنی در ساعت هفت صبح الزامی است. ساعات کار مدارس مقطع متوسطه نیز هفت و نیم صبح و مقطع ابتدایی هشت صبح است.

به گفته ذوالفقاری؛ ساعات کار مراکز آموزش عالی و پژوهشی و بخش‌های آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ساعت ۸ صبح است و

کلیه قوانین قبلی اعم از (قانون کاهش ساعات کار بانوان شاغل دارای شرایط خاص – (قانون کاهش ساعت کار جانبازان) و سایر قوانین کمافی السابق قابلیت اجرایی را دارند.

او در پایان بیان کرد: مهدکودک های تحت نظر اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل بهزیستی موظف هستند ساعات کار ابن مراکز را با وقت اداری تعیین شده انطباق دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست