اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت در حال حاضر، تنها دو شهر مهاباد و سردشت در وضعیت قرمز کرونا و ١٢ شهرستان هم در وضعیت نارنجی قرار دارند.

علی مصطفوی افزود: طبق آخرین بررسی ها و آخرین تغییرات در نقشه رنگبندی کشور در آذربایجان غربی شهرهای پلدشت، شوط و چالدران در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

او ادامه داد: شهرهای ارومیه، اشنویه، بوکان، خوی، نقده، تکاب، میاندوآب، سلماس، پیرانشهر، شاهین دژ، ماکو و چایپاره از ۱۷ مهر در وضعیت نارنجی قرار می گیرند.

رییس کمیته امنیتی،اجتماعی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی تصریح کرد: اما شهرهای سردشت و مهاباد همچنان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: وضعیت همه شهرهای استان از ششم شهریور امسال قرمز شده بود و استان در اوج پیک پنجم قرار داشت. اما استان در حال حاضر تغییر وضعیت داده که نشان از عبور از پیک است.

مصطفوی با اعلام هشدار جدی نسبت به ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع بویژه دورهمی های خانوادگی و سفرهای غیرضروری در همه استان از جمله مهمترین اقداماتی است که باید رعایت شود.

او بیان کرد: فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرائی و مرتبط باید بر اساس قانون نسبت به اجرای محدودیت های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا متناسب با وضعیت شهرها از جمله دورکاری ادارات، تردد خودروهای شخصی، فعالیت صنوف، مراسمات و بویژه تسریع در واکسیناسیون و… اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست