اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی اظهار کرد: از ۲۳ لغایت ۳۰ بهمن پویشی با عنوان "انتخاب من، انتخاب اصلح" با هدف کمک به انتهاب افراد اصلح در انتخابات آتی برگزار می‌شود. 

آوای مرز : رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی گفت: برای دهه فجر امسال، ۱۶ عنوان برنامه در سطح استان با هدف بزرگداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام سید محمدسعید موسوی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات مرکز برگزار شد، افزود: ۳ همایش بزرگ ائمه اهل سنت در شمال به مرکزیت ماکو، در مرکز استان به مرکزیت ارومیه و در جنوب استان به مرکزیت مهاباد با مشارکت ائمه جماعت اهل سنت و سرعشیره های استان تحت عنوان یاوران انقلاب اسلامی برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: نشست‌هایی با موضوع تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی و انتخابات در برنامه های دهه فجر امسال تشکیل می‌شود.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی اظهار کرد: از ۲۳ لغایت ۳۰ بهمن پویشی با عنوان “انتخاب من، انتخاب اصلح” با هدف کمک به انتهاب افراد اصلح در انتخابات آتی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت ۱۸ ائمه جمعه شاخص اهل سنت در استان برای بیان واقعیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، افزود: در حال حاضر ۲۸۰۰روحانی و طلبه اهل سنت در استان وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست