اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از آمادگی کامل مرز تمرچین پیرانشهر برای تردد زوار اربعین خبرداد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از مرز تمرچین گفت: در طرف آذربایجان غربی پایانه ،تمامی دستگاههای اجرای استان و شهرستان پای کارهستند و مشکلی نخواهیم داشت و جا دارد از مسئولان استان و شهرستان وبه ویژه از آقای استاندار برای اقدامات انجام شده تکشر کنم.

وحید جلال زاده افزود :مسئولان استان و خصوص آقای استاندار به همراه نمایندگان شهرستانهای سردشت و پیرانشهر در دو سفر به منطقه کردستان عراق با طرف عراقی توافقاتی برای حمل و نقل و امنیت  زائران انجام داده اند و ۷۰۰ – ۸۰۰ دستگاه ون در سمت عراق آماده انتقال زائران است.

وی با بیان اینکه یکی از مسیرهای بسیار خوب مرز تمرچین پیرانشهر برای تردد زائران است و مسئولان استان نمره قبولی را خواهند گرفت؛ گفت: جا دارد از مردم پیرانشهر هم که عمده فشار و تراکم کاری بر دوش آنها است برای میزبانی از زائران اربعین تشکر ویژه می کنم.

جلال زاده در پایان از آمادگی موکبها- زیرساختها- یادمانها – گیتهای ورودی –پایانه وبه ویژه نیروهای نظامی و انتظامی برای مدیریت و تسهیل تردد زائارن اربعین از مرز تمرچین خبر داد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست