اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: توافق ایران و عربستان نوید دهنده پایان نظام تک‌قطبی آمریکا است.

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی ظهر جمعه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: توافق جمهوری اسلامی ایران و عربستان باعث ناراحتی و خشم بعضی کشورهای متخاصم منطقه شده و هیمنه آمریکا شکسته شده است بنابراین دیگر شاهد دنیای تک قطبی نخواهیم بود که در آن، استکبار جهانی هر کاری دلش خواست انجام دهد.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم در تقویت و بهبود ارتباط با کشورهای همسایه خاطر نشان کرد: این تحولات نشان از نظام سیاسی جدید در دنیا است که جایگاه ایران در این نظام جایگاهی ارزشمند خواهد بود و تأثیر خوبی بر بهبود مسائل اقتصادی کشور خواهد گذاشت.

امام جمعه ارومیه با اشاره به فراخوان دشمنان نظام برای ایجاد آشوب در روز چهارشنبه‌سوری اظهار کرد: با لطف خداوند، هوشیاری و بصیرت ملت و مدیریت خوب نیروهای نظامی و امنیتی این توطئه نیز خنثی و دشمنان نظام و ملت خوار و ذلیل شدند.

حجت الاسلام قریشی تصریح کرد: ماه مبارک رمضان ماه رحمت است و همزمانی این ماه با عید نوروز نشانه خوبی از نزول برکت و حرمت الهی است، بنابراین توصیه می‌شود در این ماه جمع‌خوانی قرآن، نماز جماعت و کمک به نیازمندان فراموش نشود.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از خود شهادت بیشتر است چرا که موجب تقویت روحیه شهادت طلبی می‌شود لذا برهمگان واجب است یاد و روش زندگی شهدایی همچون شهیدان باکری را زنده نگه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست