اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در پی تصادف ۳ دستگاه خوردو سواری پراید، پیکان و پژو پارس در محور تکاب به دندی ۵ نفر فوت کردند.

حمید محبوبی افزود: ساعت ۱۵:۴۲ روز چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۲؛ در ۱۰ کیلومتری جاده تکاب به دندی (فیض آباد)، سه دستگاه خوردو سواری پراید، پیکان و پژو پارس باهم تصادف کردند.

او افزود: امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ( تخت سلیمان شهرستان تکاب) بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی گفت: این حادثه ۵ فوتی و ۲ مصدوم داشت که پس از ایمن سازی محل حادثه، رهاسازی و اقدامات پیش بیمارستانی، مصدومین به مراکز درمانی انتقال و فوتی های این حادثه نیز تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی همچنین گفت: تمامی زائران کربلای معلی که از سمت عراق وارد کشور می‌شوند، برای جلوگیری از انتقال ویروس، ماسک n۹۵ دریافت می‌کنند.

حمید محبوبی با اشاره به توزیع حدود ۳۰ هزار ماسک بهداشتی در مرز تمرچین اظهار کرد: ۱۰۰ هزار ماسک برای زائران اربعینی که از سمت مرز تمرچین وارد کشور می‌شوند، پیش‌بینی شده تا میان آنان توزیع شود.

او هدف از توزیع ماسک را جلوگیری از بیماری‌ها عنوان کرد و ادامه داد: توزیع این کالا برای اولین بار در استان است که به عنوان حرکت نوآورانه جهت جلوگیری از انتقال بیماری از ناقلان ویروس صورت می‌گیرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی افزود: این میزان ماسک از طریق همراهی خَیرین تهیه شده که در فاز اول ۵۰ هزار پایلوت اولیه و در مرحله دوم ۵۰ هزار پایلوت دوم توزیع می‌شود.

محبوبی با اشاره به آماده باش بودن تمامی داوطلبان هلال احمر گفت: ۳۰۰ نفر و ۸۸ خودرو جمعیت هلال احمر استان آماده ارائه خدمات شبانه روزی برای زائران اربعین حسینی (ع) است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست