اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: بیش از ۷۵۰ تن روغن نباتی از روز یکشنبه در استان توزیع می شود.
 اسمعیل کریم زاده در جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد افزود: بیش از۷۵۰ تن روغن نباتی سهم استان است که بعد از معرفی مباشر از روز دوشنبه در سراسر استان توزیع می شود.
کریم زاده با اشاره به اینکه امسال سطح زیر کشت گوجه فرنگی در استان کمتر از سال گذشته بود تصریح کرد: در سال گذشته ۷هزار هکتار کشت گوجه فرنگی داشتیم که امسال ۴هزار هکتار کشت شده ، که علاوه بر کاهش سطح زیر کشت این محصول، وجود صادرات گوجه فرنگی به کشورهای دیگر از دلایل اصلی قیمت بالای گوجه فرنگی در سال جاری است.
وی با تاکید به اینکه در روز های آینده ۸۰۰ تن برنج در بازار استان عرضه خواهد شد اظهار کرد: ۶۰۰ تن گندم خوراکی مازاد بر نیاز استان توسط مراکز خرید غله استان خریداری شده که معادل ۲ ونیم برابر مصرف مورد نیاز مردم استان است.
در ادامه زینال زاده مدیر کل امور عشایر آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: از ۳۹ میلیارد تومان اعتبار که برای طرح های تولیدی عشایر استان اختصاص یافته تنها یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان پرداخت شده که نشان از توجه کمتر به طرح های تولیدی در حوزه عشایر است.
زینال زاده خاطر نشان کرد: با وجود تسهیلات تولیدی و اشتغال عشایری و وجود طرح های تولیدی و اشتغال زا در استان برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات عشایری کم کاری می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست