اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: شهروندان گرامی گوشی تلفن همراه، اسناد، مدارک، وجه نقد، دسته چک و سایر اشیای با ارزش و قیمتی خود را در معرض دید و داخل خودرو قرار ندهند.

سرهنگ صادق شکری روز شنبه با بیان نکاتی در خصوص پیشگیری از سرقت خودرو و تلفن همراه، اظهار کرد: شهروندان اتومبیل خود را به قفل مرکزی، دزدگیر و سایر لوازم بازدارنده مجهز کرده و هنگام تعویض چرخ یا برطرف کردن نقص فنی اتومبیل در ابتدا از قفل بودن درب‌ها و بالا بودن شیشه‌ها اطمینان حاصل کنند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی یادآور شد: شهروندان هنگام تردد در مراکز تجاری و تفریحی از پارکینگ‌های عمومی و مجاز، جهت پارک خودرو استفاده کنند.

وی همچنین از شهروندان خواست در مراکز خرید و محل‌های شلوغ و پر رفت و آمد و در زمان صحبت با تلفن همراه مراقب اطراف و افراد مظنون باشند و از قرار دادن گوشی در جیب پشت شلوار خود خودداری کنند.

سرهنگ شکری همچنین به بانوانی که گوشی همراه خود را داخل کیف دستی نگهداری و حمل می‌کنند توصیه کرد هنگام تردد در مراکز خرید و خیابان مراقب باشند که مورد کیف قاپی قرار نگرفته و کیف را در سمتی که منتهی به دیوار است در دست گرفته و حمل کنند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تاکید کرد: شهروندان هنگام مراجعه به ادارات، سازمان‌ها و یا مراکز پذیرایی مانند رستوران‌ها از قرار دادن گوشی تلفن همراه بر روی میز خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست