اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: علیرغم کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان، یکم مهر ماه سال جاری هیچ کلاس درسی در آذربایجان غربی بدون معلم نخواهد بود.

ابراهیم محمدی اظهار کرد: کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان بسیار مشهود است بطوری که امسال این کمبود را از طریق ۱۳۰ هزار ساعت حق التدریس نیروهای رسمی شاغل و آزاد پوشش داده ایم.

وی افزود: ۱۷.۵ درصد نیروی انسانی آموزش و پرورش استان از طریق حق التدریس تأمین می شود که این امر ساماندهی نیروی انسانی را با مشکل مواجه می کند و منجر به محرومیت استان و عقب ماندگی از شاخص های توسعه می شود.

محمدی گفت: ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان از اساسی ترین امور در این حوزه است و رفع معضل کمبود نیروی انسانی هم نیازمند نگاه ویژه دولت و سازمان اداری و استخدامی کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته امسال ۱۲۴۱ نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش استان خواهند شد.

وی ادامه داد: با وجود کمبود نیروی انسانی، استان آذربایجان غربی امر ساماندهی نیروی انسانی را ابتدای دی ماه ۹۷ آغاز و تا پایان خردادماه ۹۸ به پایان رساند و همه معلمان ابلاغ مهر ۹۸ را دریافت کردند.

محمدی گفت: سال گذشته با حضور بیش از ۵۹۳ هزار دانش آموز در قریب به ۲۵هزار کلاس درس با موفقیت سپری شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست