اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: شرکت ماشین سازی اسپیر مستقر در مرکز رشد پارک علم و فناوری در این استان برای نخستین بار موفق به ساخت دستگاه تولید ماسک پنج لایه شد.

علی محمد نیکبخت اظهار داشت:  این نوع ماسک، کاربرد عموم نداشته و بیشتر در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به سفارش یک شرکت فعال در بخش صنایع دارویی ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه این دستگاه روزانه توانایی تولید چهار هزار عدد ماسک را دارد، افزود: این دستگاه توانایی تولید ۲ برابر کنونی ماسک را دارد.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: این شرکت از سال ١٣٩۴ به صورت تخصصی ساخت دستگاه‌های متناسب با نیاز بازار را آغاز کرده است.

نیکبخت تاکید کرد:  این شرکت برای صنعت دارویی کشور، صنایع غذایی و بسته بندی محصولات خود را عرضه می‌کند.

 پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی با هدف بسترسازی برای تولید ثروت از طریق علم و فناوری تاسیس شده است.این نهاد به عنوان یکی از ارکان مهم شکل‌گیری و توسعه اقتصاد دانش بنیان در این استان تلاش می‌کند تا با استفاده از موقعیت ممتاز همجواری با سه کشور آسیایی و اروپایی و دارا بودن هفت مرز رسمی در سطح کشور به حمایت همه جانبه از شرکت‌های مبتنی بر دانایی و خلاقیت و جذب سرمایه‌گذار بپردازد.

این پارک در تلاش است تا زمینه تجاری‌سازی و بازاریابی ایده‌های نوآورانه و فناورانه را فراهم کند و نقش کلیدی در یاری رساندن به حضور فعال این شرکت‌ها در سطوح ملی و بین‌المللی داشته باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست