اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از تشکیل یک هزار و ۵۸۲ فقره پرونده گران فروشی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

محمد اقوامی در گفتگو با خبرنگار کردپرس اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۵۸۲ فقره پرونده گران فروشی تشکیل و از این تعداد یک هزار و ۵۰ فقره رسیدگی و مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی با اشاره به وضعیت اقتصادی موجود در کشور با اشاره به تسریع و تشدید در روند نظارت و بازرسی اصناف اضافه کرد: افراد متخلف در بخش گران فروشی به پرداخت ۲۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

او تصریح کرد: گران فروشی، تقلب، کم فروشی و عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور، احتکار و فروش اجباری و عدم اجرای ضوابط از جمله تخلفاتی به شمار می‌رود که مشمول مجازات است.

اقوامی با اشآره به تخلفات حوزه سلامت نیز بیان کرد: در طول شش ماهه اول امسال ۳۲۱ پرونده تخلف در بخش بهداشت و درمان در استان تشکیل و متخلفان در این بخش ۱۰ میلیارد ریال جریمه نقدی شدند.

او افزود: تمامی این پرونده‌های تخلف توسط شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی و مختومه شدند.

مدیر کل تعزیرات با اشاره به تشکیل ۵ هزار و ۴۶۸ فقره پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات هم گفت: از این تعداد ۵ هزار و ۴۱۵ فقره پرونده رسیدگی و صاحبان این پرونده‌ها به ۹ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست