اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به نزدیک بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: برخی افراد قصد دارند با عوام فریبی و حتی ناامید کردن مردم رای جمع کنند.

عارف خدرلو روز دوشنبه در جلسه شورای اداری مهاباد و در جمع مسوولان این شهرستان  که با توپ پری آمده بود ، اظهار داشت: برخی از تریبون ها متاسفانه به تریبون دشمن تبدیل شده و با تخریب دولت قصد دارد عملکرد آن را زیر سوال برده و با اقدامات پوپولیستی اقدام به جمع‌آوری رای کنند.

وی افزود: هرچند که به خصوص در سال های اخیر این گونه افراد از اتکا بر چنین شیوه ای برای جلب نظر و آرای مردم شانسی کسب نکرده اند، اما هنوز هم پایبندی بر آن مهمترین استراتژی انتخاباتی آنان به شمار می رود.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه چنین تبلیغات و فضاسازی‌ها  چیز غیرطبیعی نبوده و جامعه از ابتدای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید با آن آشنا بوده اند، اضافه کرد: ناامید و خسته کردن مردم به بهای کسب آرای بیشتر بزرگترین خیانت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

خدرلو افزود: مدیریت کشور در شرایطی که دولت دوازدهم در وضعیت جنگ اقتصادی و با وجود تحریم‌های گسترده در کنار شیوع کرونا توانست آن را مدیریت کرده و علاوه بر تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم  پروژه های عظیم عمرانی و زیرساخت‌های کشور را ارتقا و توسعه دهد، اقدام بسیار بزرگی بود.

او اضافه کرد: در چنین شرایطی از مسوولان دستگاه های اجرایی این شهرستان انتظار می رود با بیان عملکرد دستگاه های تحت مدیریت خود اقدامات دولت را در زمینه مختلف به صورت شفاف برای مردم بیان کرده و آنها را با واقعیات موجود آشنا سازند.

وی با بیان اینکه مهاباد از ظرفیت رسانه ای خوبی برای بیان عملکرد دولت برخوردار است، افزود: از مسوولان دستگاه های اجرایی انتظار می رود با توجه به اواخر عمر دولت دوازدهم برای گرفتن پست در دولت بعدی برخی ملاحظه کاری و اهمال را در این زمینه کنار گذاشته و در بیان خدمات دولت فعال تر عمل کنند.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه روند انتخابات از بیستم اسفندماه جاری با آغاز ثبت نام از کاندیداها کلید خواهد خورد، ادامه داد: میزان مشارکت حداکثری مردم در کنار امنیت و سلامت آنان در انتخابات برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و باید به موازات هم پیش بروند.

طرح شهید سلیمانی در جلوگیری از انتقال کرونا موثر بوده است     

فرمانده سپاه مهاباد نیز با اشاره به موفقیت آمیز بودن طرح شهید سلیمانی در جلوگیری از انتقال و کنترل کرونا اظهار داشت: اجرای این طرح توانست یک انسجام ملی را در کشور به وجود آورده و موجب اتحاد و همبستگی مردم برای مقابله با ویروس کرونا شود.

سردار  طالب رحیمی افزود: این طرح در شهرستان مهاباد نیز در قالب ۸۵ بلوک به مرحله اجرا گذاشته شد که نقش بسیار مهمی در شناسایی بیماران مبتلا و جلوگیری از شیوع این ویروس در جامعه داشت.

وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان داده که حساسیت مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک کاهش یافته است و این امر در بروز موج چهارم کرونا می تواند بسیار خطرناک باشد.

وی با اشاره به شیوع ویروس انگلیسی کرونا در برخی نقاط کشور اضافه کرد: تجربه ماه‌های گذشته نشان می‌دهد که نمی‌توان نسبت به این ویروس بی‌تفاوت بود زیرا با رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، موج بعدی شیوع به راه خواهد افتاد.

امام جمعه مهاباد نیز در این جلسه با تبریک بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) اظهار داشت: معراج سرفصل تحول بسیار بزرگی در زندگی پیامبر گرامی اسلام به شمار می رود.

ماموستا عبدالسلام امامی افزود: معراج پیامبر اکرم(ص) را هرچند می توان از دیدگاه های کلامی، روایی و تاریخی مورد بررسی قرار داد ولی این عروج آسمانی و احادیث قدسی آن یکی از بهترین درس های اخلاقی برای مسلمانان و یکی از معجزات علمی و عملی آن حضرت است که خدای متعال در قرآن مجید به آن اشاره کرده است.

وی با بیان اینکه مبعث پیامبر و معراج ایشان وسیله‌ای بود که خداوند از طریق آن ظلم، کفر و بی‌عدالتی را در جامعه زمان خود را از بین برد، اضافه کرد: شب معراج پیامبر (ص) یکی از نشانه های شایستگی پیامبر اکرم (ص) بوده و پس از شب معراج، پیامبر برخی از اصول و فروع دین اسلام را به مسلمانان ابلاغ کرد.

به گزارش ایرنا ؛ در ادامه این مراسم رییس شبکه بهداشت و درمان ، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت و شهردار مهاباد نیز گزارشی از عملکرد اقدامات ادارات خود را بیان کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست