اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز /  دکتر امید قادری*:“ثبت جهانی منظر فرهنگی هورامان به عنوان اتفاقی  شگرف برای استان کرمانشاه حاصل تلاش های خستگی ناپذیر،  رایزنی های بیشمار، کوشش شبانه روزی و دلسوزی های مجموعه‌های مختلف بود که امروز به سرانجام رسیده است.

خبر مبارک ثبت جهانی منظر فرهنگی هورامان برای مردم استان های کرمانشاه و کردستان بسیار مسرت بخش و شادی آفرین است.  رویداد به عنوان یکی از بزرگترین و ماندگار ترین کارهایی صورت گرفته در حوزه گردشگری استان، حاصل یک برنامه ریزی منسجم و کار تیمی مجموعه مدیریتی استان در چند سال اخیر است که خوشبختانه امروز پنج مرداد ماه مصادف با روز ملی کرمانشاه به ثمر نشست.

ثبت جهانی منظر فرهنگی هورامان به عنوان اتفاقی  شگرف برای استان کرمانشاه حاصل تلاش های خستگی ناپذیر،  رایزنی های بیشمار، کوشش شبانه روزی و دلسوزی های مجموعه مدیریتی استان،  بزرگان و فرهیختگان منطقه و همراهی و همکاری گسترده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور است، که با چند سال کار، پژوهش،  مطالعه و تحقیق به امروز به سرانجام رسیده است.
بدون تردید اگر همدلی و همراهی مهندس بازوند استاندار کرمانشاه، معاونین ایشان، نمایندگان اورامانات، فرمانداران، بزرگان، فرهیختگان و علما به ویژه ماموستا ملا قادر قادری، اداره کل میراث فرهنگی استان و مجموعه مدیریت و پرسنل پایگاه اورامانت، اصحاب رسانه، تشکل های مردم نهاد و مردم شریف منطقه در کنار مساعدت و پیگیری های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نبود، امروز شاهد این اتفاق بزرگ در استان نبودیم.
اینجانب نیز به سهم خود مراتب سپاس خود را از همه عزیزانی که در به نتیجه رسیدن پرونده ثبت جهانی هورامان نقش آفرینی نموده اند، ابراز می دارم و  این رخداد بزرگ را به مردم شریف استان کرمانشاه و اورامانات تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
به امید موفقیت های روز افزون برای مردمان دیار کرمانشاه که همواره شایسته بهترین ها بوده و هستند.

* مدیرکل سابق صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست