اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: ثبت نام طرح ملی مشاغل خانگی در استان از ابتدای شهریور ماه سالجاری با ظرفیت ۵۰۰ نفر آغاز شد و تا کنون ۱۱۴۰ نفر در استان از طریق سامانه ملی مشاغل خانگی ثبت نام کرده اند.

امین رستم زاده با بیان اینکه یک هزار نفر از ثبت نام کنندگان ارزیابی ها ی اولیه را طی کرده اند، افزود: متقاضیان پس از ثبت‌نام ؛ غربال‌گری و راستی آزمایی می‌شوند  سپس به متقاضیان آموزش‌ها و مشاوره‌های عمومی و تخصصی و اتصال به بازار ارائه خواهد شد.

او با اشاره به گامهای اجرایی این طرح ملی در استان اظهار کرد: استعداد سنجی، توانمندسازی و اتصال به بازار از جمله گامهای اجرایی فاز اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی است که در مرحله استعداد سنجی اطلاعات فردی، سطح مهارت فنی، سوابق کار، انگیزه، تجربه در فروش، خلاقیت، کار تیمی متقاضیان مورد ارزیابی و سجنش قرار می گیرد.

رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی ادامه داد: در مرحله توانمندسازی مشاوره ها و اموزش های عمومی و تخصصی به متقاضیان ارائه می شود و در مرحله اتصال به بازار با شناسایی حداقل ۴۰ پشتیبان اقدامات مربوط به برندسازی و توسعه و فروش محصول به انجام خواهد رسید.

رستم زاده با اشاره به نسبت سهم مشاغل خانگی کشور در مقایسه با سایر کشورها خاطر نشان ساخت: باید مختصات مشاغل خانگی به سمت قرار گرفتن در زنجیره ارزش کسب و کارهای بزرگتر سوق داده شود و از این منظر حایز اهمیت و مورد تامل باشد که ماهیت خروجی شغل در چه زنجیره‌ای ارزش آفرینی می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست