اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: در سال جاری تعداد ۹ پزشک متخصص جذب سیستم درمانی مهاباد شده اند.

سامرند مرزنگ گفت: در راستای طرح تحول سلامت و اجرای طرح ماندگاری پزشکان متخصص شیفت عصر درمانگاه تخصصی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: این درمانگاه روزانه در هر دو نوبت صبح و عصر پذیرای بیش از ۵۰۰ نفر مراجعه کننده بوده  و به طور متوسط در هر روز کاری حداقل ۲۰ نفر متخصص در درمانگاه تخصصی مشغول ارائه خدمات ویزیت به بیماران و مراجعه کنندگان هستند.

مرزنگ اظهار داشت: با احداث و بهره برداری از کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان مشکل کمبود فضای فیزیکی و تکریم ارباب رجوع مرتفع شد و بیماران در فضایی استاندارد توسط پزشکان متخصص ویزیت می شوند.

وی با اشاره به جذب ۹ پزشک متخصص در سالجاری به بیمارستان مهاباد، گفت: در رشته های مختلف از جمله گوش و حلق و بینی(ENT) ، زنان و زایمان، طب اورژانس ، روانپزشکی ، جراحی مغز و اعصاب، قلب و عروق ، ارتوپدی ،داخلی مغز و اعصاب، پوست و مو پزشکان جذب بیمارستان امام خمینی مهاباد شده اند تا تعداد متخصصین این بیمارستان به بیش از ۵۵ نفر متخصص افزایش یابد.

به گزارش کردپرس، پیش از آغاز برنامه طرح تحول نظام سلامت در سیستم درمان در بیشتر بیمارستان‌های دولتی و خصوصی کشور، بیماران و مراجعان در خارج از ساعات اداری (عصر، شب و ایام تعطیل) دسترسی مناسبی به پزشک متخصص نداشتند.

با اجرای طرح ماندگاری پزشکان متخصص بیماران در دو نوبت صبح و عصر با پرداخت تعرفه دولتی به پزشکان متخصص دسترسی خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست