اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: سه قاچاقچی در شهرهای خوی و میاندوآب به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

محمد اقوامی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سه قاچاقچی قصد داشتند طی هفته جاری سیگار، لوازم یدکی و البسه قاچاق را از مرزهای آذربایجان‌غربی به کشور وارد کنند.

وی اضافه کرد: در یکی از این پرونده ها، قاچاقچی سیگار قصد داشت یک‌هزار و ۵۹۰ باکس سیگار خارجی را از مرز خوی با ۶ راس اسب وارد کشور کند که توسط نیروهای مرزبانی دستگیر و به شعبه تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی بیان کرد: قاضی این پرونده نیز این قاچاقچی را به پرداخت یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به دستگیری قاچاقچی دیگری به جرم قاچاق لوازم یدکی خودرو در خوی ادامه داد: از این قاچاقچی نیز ۶۴ دست لنت ترمز، ۴۰۰عدد سنگ فرز، ۴۰۰ عدد سمباده فرز و ۷۱جفت کفش اسپورت کشف شد.

اقوامی اظهار کرد: قاچاقچی این پرونده نیز پس از ارجاع به شعبه تعزیرات حکومتی به پرداخت ۹۲۵ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

وی با اشاره به کشف ۲ هزار و ۶۰۰ ثوب لباس قاچاق در میاندوآب، گفت: این قاچاقچی هم از سوی شعبه تعزیرات حکومتی این شهرستان به پرداخت ۵۲۳ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

وی افزود: علاوه بر جریمه های صادره، اقلام قاچاق نیز به نفع دولت ضبط شد.

تعزیرات حکومتی مسوول رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز، تخلف های مربوط به کالا و خدمات و تخلفات حوزه بهداشت و درمان است.

از ابتدای امسال افزون بر یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال جریمه برای قاچاقچیان در آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست