اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه یکی از اولویت های اساسی شورای شهر را در نامگذاری معابر و کوچه ها به نام شهدا و زنده نگهداشتن یاد شهدا عنوان کرد.

حسین پناهی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات شورای شهر ارومیه با حضور خبرنگاران رسانه های جمعی برگزار شد، با اشاره به قدرت عظیم جمهوری اسلامی، اظهار داشت:  دستگیری فردی که در صحنه های جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت کرده و ضرباتی در فتنه ۸۸ به کشور زد، قابل تقدیر است.

وی، در این جلسه که به عنوان اولین نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با خبرنگاران بود، در پاسخ به سوالات خبرنگاران و ارائه عملکرد شورای شهر پرداخت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه، افزود: سرمایه گذاری در شهر ما یکی از ضروریات و پر اهمیت ترین رویکردهای شورای دور چهارم و پنجم است یعنی اگر ما نتوانیم جذب سرمایه گذار داشته باشیم عملا نخواهیم توانست توسعه شهری داشته باشیم، لذا پروژه امام را به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار شهر با معرفی سرمابه گذاران جدید انجام خواهیم داد.

پناهی، با اشاره به فعالیت ۶۲ هیئت ورزشی در ارومیه، ابراز کرد: موضوع حمایت از والیبال یکی از مسائل اساسی شوراست چراکه در داخل شهر ما والیبال برند است و سعی داریم با تمام وجود از آن دفاع کنیم؛ با همین دیدگاه مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای والیبال بسته شده و ۳ میلیارد آن برای مسابقات جهانی والیبال هزینه شد که میزبان بودیم.

وی، با اشاره به اهتمام شهرداری و شورای شهر در اتمام پروژه های نیمه تمام شهری تاکید کرد: پروژه پل غیرهمسطح آذربایجان، پروژه پارک ساحلی، یادمان شهید باکری، پروژه امام، تراموای شهری، نوسازی و بهسازی حمل و نقل شهری و … جزو پروژه های کلان ما هستند که باید به سرانجام برسانیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه افزود: پروژه سیتادیوم در آذرماه سال جاری افتتاح می شود که مساحت کل آن ۲۵۰ هزار مترمربع بوده و از پروژه های عظیم شهری است، پروژه اوریاد پیشرفت خوبی دارد طبقات تجاری به مراحل اجرایی نزدیک می شود و مسکونی ها نیز در حال اتمام است، پروژه شهربازی مدرن ما از وضعیت خوبی برخوردار است.

وی، اضافه کرد: حاشیه نشینی در کل دنیا مرسوم است و ما قائل به یکسانی همه شهروندان هستیم، بنابراین توزیع عادلانه اعتبارات و بودجه شهری رویکرد شورای پنجم است. رسیدگی به بافت فرسوده و غیرمجاز بهترین رویکرد شهری است و پیشنهادهایی در راستای ساماندهی آن به مسئولین داده شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری در صدد ارائه خدمات به شهروندان حاشیه نشین بوده و هیچ تفاوتی میان شهروندان از لحاظ منطقه سکونت وجود ندارد، ایجاد فضای سبز، مسجد و مدرسه و سایر امکانات نیز در مناطقی که وجود ندارد در اولویت اقدامات است.

پناهی با اشاره به اینکه از امسال هیچ نیروی جدیدی به بدنه شهرداری ارومیه افزوده نخواهد شد، اذعان کرد: باوجود اینکه در شهرداری نیروی مازاد داریم ولی بعد از بازنشستگی هیچ نیرویی جایگزین جذب نمی شود، همچنین شورا تصویب کرد از امسال دیگر فرد جدیدی به سازمان افزوده نمی شود و نیروی انسانی اضافه نمی شود، هیچ برنامه ای هم برای تعدیل نیرو نداریم.

وی با اشاره به اولویت نامگذاری در معابر و خیابان های شهر به استفاده از نام شهدا گفت: اولویت اصلی و اساسی شورای شهر در استفاده از اسامی شهدا برای معابر و کوچه و خیابان ها بوده و سعی داریم تا به این طریق یاد و نام و رشادت های شهدا را زنده نگه داریم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید کرد: درج اسامی قدیمی محلات در کنار اسامی جدید در دور چهارم شورا تصویب شد که بخشی در دور چهارم عملیاتی و بخشی دیگر در دور پنجم اجرایی شد، با اینحال ساماندهی مجدد در نامگذاری خواهیم داشت./ اروم نیوز

سرمایه گذاری در شهر ارومیه یکی از ضروریات و پراهمیت ترین رویکرد دوره های چهارم و پنجم شورا بوده است.
💠 باید انتقاد منصفانه در همه زمینه ها داشته باشیم و شهردار ارومیه با تمام توان در حال خدمت در راستای توسعه و آبادانی شهر ارومیه است.
💠 شهر نباید متکی بر یک نفر باشد و امروز همه با یکدلی و همفکری در جهت توسعه شهر ارومیه در حال خدمت هستیم.
💠 باید با تمام توان و انرژی از والیبال که برند شهر ارومیه است حمایت کنیم.
💠 حمایت شورای اسلامی شهر ارومیه از تیم فوتبال ۹۰ ارومیه
💠 مدیریت شهری از ورزش قهرمانی و پهلوانی حمایت کرده و می کند.
💠 امروز در ورزش فوتبال حرفه ای حرف برای گفتن داریم.
💠 متولیان ورزش باید وارد میدان شوند ، شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه در حد و توان لازم اعتبارات لازم را برای ورزش حرفه ای مصوب کرده است.
💠 اولویت مدیریت شهری اتمام پروژه های نیمه تمام است.
💠 امروز شهرداری ارومیه از مراحل بحران مالی گذر کرده است اما نمی توان گفت که مشکل مالی نداریم.
💠 اقدامات قابل قبولی در حوزه عمران و فضای سبز داشته ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست