اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: مردم با توجه به بسته بودن مرزها و عدم پذیرش مسافران در اماکن اقامتی، از سفر به آذربایجان غربی خودداری کنند .

جلیل جباری در در گفت و گو با کردپرس اظهار کرد: بسیاری از مردم برای سفر به کشورهای همسایه راهی آذربایجان غربی می شوند و از آنجایی که مرز ایران با کشورهای همسایه بسته است از سفر به این استان خودداری کنند.

او با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای مقابله و کنترل بیماری کرونا در استان افزود: طبق مصوبه نخستین جلسه کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی مراکز اقامتی بدون مجوز، زائرسراها، مراکز اقامتی دولتی مانند مدارس و خوابگاه دانشجویی باید از پذیرش مسافران خودداری کنند.

جباری تاکید کرد: همچنین طبق این مصوبه برپایی هرگونه کمپ و چادر در فضاهای عمومی و نیز برگزاری هرگونه جشن و مراسم که موجب تجمع مردمی شود، ممنوع است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی ادامه داد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ ایمنی و سلامت کارکنان دستگاههای اجرائی و مردم و کاهش ترددهای غیرضروری ارباب رجوع به ادارت و حصول اطمینان از انجام به موقع خدمات، ‌کلیه خدمات این اداره کل در سایت اینترنتی با آدرس www.urmiachto.ir  قابل دسترسی است.

او اضافه کرد: در این سایت شهروندان می توانند خدمات درخواستی خود را از قبیل استعلامات، پی گیری دریافت و تمدید مجوز کارگاه های صنایع دستی، تاسیسات گردشگری، اطلاع از شرایط و فرایند کسب مجوزهای کارآفرینی در حوزه گردشگری و صنایع دستی و دیگر موارد را ثبت و پی گیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست