اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : چندین طرح عمرانی ورزشی با حضور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان  و مسئولان استانی و شهرستانی همزمان با ایام دهه فجر در شهرهای مهاباد و پیرانشهر در جنوب استان آذربایجان غربی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

از جمله این طرح ها ؛ سالن های سر پوشیده “برادران پیش یار”   با زیر بنای ۲۷۰۰ متر مربع با دو سالن مجزا با اعتبارات بخش خصوصی و دولتی به میزان ۱۰/۶ میلیارد تومان بود که به بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در این خصوص اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر سالن ورزشی خلیفان شهرستان مهاباد با مجموع مساحت ۱۳۶۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید، این سالن توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ساخته شده است.

کیومرث پورایراندوست گفت: همچنین در ادامه این مراسم سیستم روشنایی استادیوم فوتبال آزادی شهرستان مهاباد با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به مرحله بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از افتتاح فاز یک سالن سرپوشیده چمن مصنوعی پیشیار شهرستان پیرانشهر با مجموع مساحت ۱۳۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: برگزاری جلسه هم اندیشی با نواب رییس هیأت ورزشی استان آذربایجان غربی از دیگر برنامه‌های معاون وزیر ورزش و جوانان در شهر ارومیه بود.

در جریان سفر معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان پس از افتتاح چندین طرح عمرانی در شهرهای مهاباد و پیرانشهر به دلیل وخامت وضعیت عمومی به بیمارستان شهرستان پیرانشهر انتقال یافت.

سجاد خوبدل مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان صبح روز پنج شنبه برای سفری ۲ روزه وارد شهر ارومیه شده بود.

وی گفت: وی شب قبل از وضعیت پیش آمده پس از افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان های مهاباد و  پیرانشهر به دلیل وخامت وضعیت عمومی به بیمارستان پیرانشهر منتقل و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته است.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: به نظر می‌رسد معاون وزیر به بیماری کرونا مبتلا شده است و اقدامات پزشکان و متخصصان بیمارستان در خصوص صحت و سقم آن در حال پیگیری است.

خوبدل ادامه داد: انتقال معاون وزیر به یکی از بیمارستان‌های شهر ارومیه با جدیت تمام در حال بررسی است ضمن اینکه قرار است همسر وی نیز امروز خود را از تهران به شهر ارومیه برساند تا با صلاحدید پزشکان وی به تهران منتقل شود.

وی عنوان کرد: در صورتی که مسافرت هوایی برای معاون وزیر از سوی پزشکان ارومیه‌ای منع شود وی تا بهبود وضعیت عمومی‌اش، در یکی از بیمارستان‌های این شهر بستری خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست