اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سیامند رحمان، رکورددار وزنه‌برداری پارالمپیک و قهرمان دو دوره پارالمپیک و پنج دوره جهان، به علت ایست قلبی، دار فانی را وداع گفت تا جامعه ورزش ایران با این خبر ناراحت‌کننده داغدار شود.

سیامند رحمان ۳۲ ساله و اهل شهرستان اشنویه در استان آذربایجان غربی بود. او رکورددار رشته وزنه‌برداری جانبازان و معلولان جهان است و در کارنامه پرافتخارش، سابقه قهرمانی در المپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو و همچنین ۵ مدال طلا و یک نقره جهان را دارد. او علاوه بر این سه نشان طلای بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۰ گواگژو، ۲۰۱۴ اینچئون و ۲۰۱۸ جاکارتا را درکارنامه‌اش دارد.

رحمان با بلند کردن وزنه ۳۱۰ کیلوگرم در سال ۲۰۱۶ رکورددار وزن ۱۰۷+ کیلوگرم جهان است و شاید برای سالیان سال رکوردش در این وزن جاودانه شود.

انالله و انا الیه راجعون

▪️خبر درگذشت ناگهانی « جهان پهلوان سیامند رحمان » اسطوره تکرار نشدنی جامعه ورزش جهان ، کشور و استان آذربایجان غربی را در شوک فرو برود و برگ سیاه و سنگینی در تاریخ ورزش این منطقه ثبت و ضبط شد.
▪️بدون شک رکورد شکنی های پی در پی این جهان پهلوان نامی برای همیشه در تاریخ ورزش ماندگار خواهد شد و سال های سال باید به انتظار نشست تا افتخارآفرینی پسری خوش اخلاق ، با ادب ، متین ، متواضع و همیشه قهرمان در این سرزمین و دیار « بمانند سیامند » را به نظاره نشست.
▪️زنده یاد « جهان پهلوان سیامند رحمان عزیز » به کرات عنوان « قوی ترین مرد معلول جهان » را برای ورزش ایران به ارمغان آورد و با رکورد شکنی های غرور انگیز و کسب مدال‌های پرتعداد در پارالمپیک آسیایی ، جهانی و مسابقات قهرمانی جهان و آسیا مایه فخر و شادی مردم ایران و شهر گیلاس سرزمینش شد‌.
▪️بدینوسیله بر خود وظیفه می دانم آسمانی شدن مرد پارالمپیکی را به خانواده معظم پهلوان، جامعه ورزش کشور و استان تسلیت عرض نموده ؛ از درگاه باریتعالی برای ایشان مغفرت و برای خانواده محترم شان صبر جزیل آرزومندم.

عبدالسلام معروفی
رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست