اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان غربی با اشاره به اینکه پایه های فلزی پل میان‌گذر دریاچه ارومیه در داخل آب دریاچه قرار گرفته است گفت: نمک موجود در آب دریاچه باعث فرسودگی و ازبین رفتن استحکام این پایه ها شده است.

محمد مهدی جعفری در نشست مشترک علی کامیار دادستان دیوان محاسبات کل کشور در گفت و گو با خبرنگاران در محل سالن اجتماعات خانه مطبوعات آذربایجان غربی ، با اشاره به وجود مشکلات کاهش استحکام پل میان‌گذر دریاچه ارومیه گفت: در صورت پاسخگو نبودن نهاد عامل در سه ماه آینده، پرونده این موضوع به دادسرا ارجاع داده خواهد شد.

جعفری افزود: ۱۵ درصد عوارض آزادراه  پل میان‌گذر دریاچه ارومیه باید صرف تعمیرات پل می‌شد که با وجود پیگیری‌ها، صورت حساب شفافی در این خصوص وجود ندارد.

وی اضافه کرد: شرکت عامل در این خصوص، ادعا می‌کند ۱۵ درصد عوارضی را صرف هزینه نگهداری پل  کرده است ولی با گذشت چند سال  تاکنون صورت حساب مشخصی ارایه نداده است.

جعفری اظهار کرد: اگر این شرکت طی سه ماه آینده پاسخگو نباشد، پرونده این موضوع به دادسرا ارجاع داده خواهد شد.

مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان غربی با اشاره به از بین رفتن استحکام پایه های فلزی پل میان‌گذر دریاچه ارومیه گفت: اگر در این فرصت سه ماهه داده شده اتفاقی در این پل میان‌گذر بیفتد راه و شهرسازی استان و شرکت عامل باید پاسخگو باشند.

جعفری با بیان اینکه در احیای دریاچه ارومیه به وضعیت ایده آل نرسیده‌ایم، گفت: البته در این خصوص مشکلات زیادی وجود دارد که وجود بیشترین چاه‌های غیرمجاز در استان، مصرف بالای آب بخش کشاورزی، ضرورت لایروبی نشدن رودخانه‌ها از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: همه ما باید در این خصوص مطالبه گر باشیم و رسانه‌ها نیز در این باره، مطالبات لازم را از مسوولان داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست