اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : در هفته ششم لیگ برتر والیبال کشور روز جمعه ۱۸ آبان تیم‌های شهرداری ارومیه و پیام مشهد در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه با حضور بیش از دو هزار و پانصد نفر تماشاگر  ارومیه ای به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود  پیام مشهد به پایان رسید همچنین این بازی در ست پنجم برای دقایقی  متوقف شد.

به گزارش ایرنا ؛ در این دیدار که با حضور نزدیک به ۲ هزار تماشاگر در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد، معین رحیمی، عطا زراعت گر، بهرام فرید، امیرخداپرستی، سجاد سیفی نیا، فرهاد پیروت پور، عبدالرضا علیزاده (لیبرو) برای شهرداری ارومیه به میدان رفتند و پس از ۱۸۰ دقیقه بازی، سه ست را به تیم میهمان واگذار کردند و تنها در ۲ ست به برتری رسیدند.
تیم شهرداری ارومیه در ست های اول و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۳ به برتری رسید ولی در ست‌های دوم، سوم و پنجم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۶ بر ۲۴ و ۱۵ بر ۱۳ مقابل پیام مشهد باخت و تنها یک امتیاز از این دیدار خانگی کسب کرد.
بازی ۲ تیم در ست پنجم این دیدار و در حالی که به امتیاز ۱۴ بر ۱۱ رسیده بود با اعتراض بازیکنان شهرداری ارومیه به نحوه قضاوت داور مواجه و به مدت ۳۰ دقیقه قطع شد.
در طول این دیدار بارها بازیکنان و سرمربیان ۲ تیم به نحوه قضاوت محمدرضا کاویانی اعتراض کردند و تماشاگران با سردادن شعارهایی دلخوری خود را به داوران این مسابقه نشان دادند.
تیم شهرداری ارومیه با کسب دومین امتیاز خود از پنج بازی گذشته همچنان در قعر جدول قرار دارد و در هفته هفتم این رقابت ها میهمان تیم شهرداری تبریز خواهد بود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست