اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز  :   مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه مختلف ورزشی، فرهنگی، عمرانی و حوزه جوانان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان اجرا می‌شود.

کیومرث پور ایراندوست در جلسه نهایی کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: بهره برداری از ۷ پروژه شامل افتتاح زمین ورزشی روباز قولنجی ارومیه، سالن ورزشی پیشیار و سالن پینت بال پیرانشهر، سالن جوانان، فضای روباز ورزشی و سالن ورزشی خلیفان مهاباد و سالن ورزشی جاویدنیا در ارومیه از اهم برنامه های حوزه عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان است.

او ادامه داد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد ریال و مجموع مساحت ۷۳۵۲ متر مربع به در دهه فجر به بهره برداری می رسند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: به همین مناسبت مسابقات مختلف ورزشی شامل: مسابقات کشوری جودو و رزمی بودو در ارومیه، مسابقات بین المللی کشتی در خوی و پلدشت و نیز مسابقات ورزشی با کشورهای همجوار در رشته های تیراندازی با کمان، بدمینتون، تیراندازی، والیال، بسکتبال، کاراته، هندبال و سوارکاری و نیز برنامه ها، همایش ها و مسابقات مختلف ورزشی با رویکرد ورزش همگانی به همّت ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و هیأت های ورزشی در سراسر استان برگزار می شود.

پورایراندوست برگزاری جشن انقلاب، پویش نذر خون، غبارروبی گلزار شهدای گمنام، رژه موتورسواران، توزیع بسته های معیشتی کمک مومنانه، جشن گلریزان، تجلیل از قهرمانان ورزشی، مسابقات فرهنگی ورزشی، همایش های موضوعی جوانان و انقلاب و نیز مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه های اجرایی را از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر امسال برشمرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست