اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: مشارکت در تعیین سرنوشت، دستور صریح خداوند متعال است همچنان که در قرآن کریم، تغییر سرنوشت هر جامعه به اهتمام ملت منوط شده است.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی روز جمعه پس از شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شعبه مصلای امام خمینی (ره) ارومیه، افزود: خداوند را شاکر هستیم که توفیق حضور در انتخابات به همه ما عنایت فرمودند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: حضور در انتخابات یک کار خیر، عملی صالح و مطابق آموزه های دینی است و باید از همدیگر در این مسیر سبقت بگیریم.

او اضافه کرد: شرکت در انتخابات عمل صالح بوده و وظیفه ما این است که در تعیین سرنوشت خود مشارکت فعال داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: برای بهبود وضعیت جامعه حضور در انتخابات یک اصل است و مردم به زودی در پای صندوق های رای حاضر شوند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز برگزار می شود.

در این استان ۲ هزار و ۷۹۵ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که هزار و ۸۹۷ شعبه ثابت و ۸۹۸ شعبه سیار است.

بیش از ۶۰ هزار نفر که از این تعداد نزدیک به ۱۱ هزار نفر را عوامل نظارتی تشکیل می دهند، کار برگزاری انتخابات در ۱۷ شهرستان آذربایجان غربی را برعهده دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست