اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی گفت: تمام رای دهندگان ضمن همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه، جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از ماسک استفاده کرده و خودکار شخصی به همراه داشته باشند.

علی مصطفوی اظهار داشت: تمام رای دهندگان ضمن همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه، جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از ماسک استفاده کرده و با خود خودکار به همراه داشته باشند.

او با تاکید بر رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی، تصریح کرد: انتظار می‌رود هم استانی‌ها حضور در پای صندوق‌های رای را به ساعات خاصی از روز منتقل نکرده و به منظور جلوگیری از تجمع، به موقع در پای صندوق‌های رای حضور یابند.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی افزود: ٢ هزار و ٧٩۵ شعبه اخذ رای در ١٧ شهر و ٣۴ بخش آذربایجان‌غربی با ۶٠ هزار نیروی انسانی کار رای‌گیری را عهده‌دار هستند.

به گزارش کردپرس، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز برگزار می شود.

۲ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۲۷۷ نفر واجد شرایط رای دادن در آذربایجان غربی هستند که ۷۱ درصد جمعیت استان را شامل می شوند که از این تعداد ۶۴ هزار و ۹۵۱ نفر رای اولی به شمار می روند.

فرایند انتخابات بین ساعات هفت صبح تا ۱۲ نیمه شب امروز، جمعه در کشور برگزار می شود و در صورت لزوم تا ۲ بامداد روز شنبه نیز قابل تمدید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست