اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :یک هیات سرمایه گذاری چینی فعال در حوزه فناوری با حضور در استان آذربایجان غربی از پتانسیل های بخش فناوری و تکنولوژی های جدید استان بازدید کردند.

این هیات در نخستین برنامه خود به همراه مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری، از شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه بازدید نمودند.

دیدار با رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی برنامه‌ بعدی هیات چینی در ارومیه بود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت:تمام تلاش خود را برای توسعه مراودات آذربایجان غربی و چین بکار می گیریم.
اعضای یک هیات سرمایه گذاری چینی فعال در حوزه فناوری در سفر به استان آذربایجان غربی با معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار دیدار کردند و  رضا حسینی در این دیدار به پتانسیل ها و قابلیت های سرمایه گذاری استان اشاره کرد و گفت: آذربایجان غربی در حوزه های مختلف بویژه در بخش کشاورزی، صنایع تبدیلی و معدن جزو استان های شاخص کشور و مستعد برای سرمایه‌گذاری است.
وی افزود: آنچه که آذربایجان غربی را از سایر استان ها متمایز ساخته، موقعیت جغرافیایی ویژه، هم مرزی با سه کشور خارجی و قرار گرفتن در مسیر کریدور شرق به غرب است.
معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در ادامه اظهار کرد: ما در آذربایجان غربی نخبگان و اساتید برجسته ای در بخش فناوری داریم و بسیار علاقمند به انجام همکاری های مشترک در این حوزه با کشور چین هستیم.
حسینی گفت: آمادگی داریم یک منطقه ویژه با امکانات زیرساختی را در اختیار فناوران چینی قرار دهیم تا در این منطقه، شهرک تخصصی فناوری را راه اندازی کنند.
وی همچنین خواستار همکاری با هیات چینی در جهت بروزرسانی تکنولوژی واحدهای تولیدی بویژه واحدهای تولید آبمیوه و کنسانتره استان شد.
معاون استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: در جهت توسعه روابط و مناسبات با چین، هیچ محدودیتی قائل نیستیم و تمام تلاش خود را برای توسعه مراودات استان آذربایجان غربی و چین بکار می گیریم.
در این جلسه مقرر شد طرفین تا ۱۰ روز آینده، محورها و پیشنهادات خود را برای انجام همکاری های مشترک مشخص و ارائه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست