اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نائب رییس مجلس در ارومیه با بیان اینکه راه نجات و دوام جمهوری اسلامی حفظ و پایبندی به شعارهای انقلاب است، اظهار کرد: شعارهای انقلاب برگرفته از ویژگی های انسانی، الهی است و تاریخ مصرف ندارد.

علی نیکزاد در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در ارومیه، گفت: ملت ایران نهال نوپای انقلاب را با پایبندی به شعارهای انقلاب و رهبری به درختی تنومند تبدیل کردند که دیگر هیچ طوفانی نمی تواند این درخت تنومند را ریشه کن کند.

نیکزاد افزود: امام راحل با انقلاب زنجیر اسارت را از گردن ملت ایران پاره کرد و عزت و سربلندی و استقلال را به مردم کشور هدیه داد.

 او با اشاره به مجاهدتهای ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس، دوران تحریم و جنگ ترکیبی افزود: ملت ایران تاکنون با تمام توان در مقابل استکبار ایستادند.

نیکزاد ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم ارومیه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و صحنه های تاثیرگذار انقلاب گفت: مردم ارومیه در ۲ بهمن سال ۵۷ از پیش قراولان سرنگونی رژیم شاهنشاهی بودند و در طول ۸ سال دفاع مقدس رشادتهای بسیاری از خود نشان دادند.

نائب رئیس مجلس این ایام فرصت مغتنمی برای شکرگزاری نعمت انقلاب و کسب معرفت نسبت به انقلاب است، اظهار کرد: شناخت دوران پیش از انقلاب، شناخت وضعیت فعلی و شناخت مسیر پیش روی انقلاب راه کسب معرفت و شکرگزاری این نعمت است.

او با بیان اینکه خاندان پهلوی نمونه واضحی از دیکتاتوری بودند، گفت: عده ای میخواهند دوران پیش از انقلاب را برجسته کنند و خاندان پهلوی را تایید کنند در حالیکه جوانان باید به مطالعه تاریخ و مقایسه پیشرفتهای پیش و پس از انقلاب بپردازند تا بدانند دوران پهلوی دوران گل و بلبل نبود.

نائب رییس مجلس تصریح کرد: در این راستا واجب است با جهاد تبیین بیش از پیش دستاوردهای انقلاب بیان شود.

او با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب هرگز موافق پیشرفت ایران نیستند و از هر تلاشی برای نابودی نظام و انقلاب کوتاهی نمی کنند، تصریح کرد: دشمنان نظام از توان نظامی و دفاعی کشور در هراسند و می دانند با کوچکترین حرکت، رژیم صهیونیستی و دشمنان انقلاب را نابود می کنیم.

نیکزاد با بیان اینکه راه نجات و دوام جمهوری اسلامی حفظ و پایبندی به شعارهای انقلاب است، اظهار کرد: شعارهای انقلاب برگرفته از ویژگی های انسانی، الهی است و تاریخ مصرف ندارد.

نائب رییس مجلس تصریح کرد: مردم سالاری، جوان باوری، فساد ستیزی، استقلال و معنویت را از شعارهای انقلاب عنوان کرد و گفت: ملت ایران باوجود مشکلات اقتصادی همچنان با عهدی که با امام راحل بسته اند وفادارند و مسئولین نیز باید در جهت تامین رفاه مردم از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه هم در این مراسم گفت: حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر حمایت و پشتیبانی آنان از نظام اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا است.

 حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی اظهار کرد: این حضور با شکوه و مقتدرانه، دست رد بر سینه مستکبران و توطئه‌ گران است.

وی افزود: امروز اقشار مختلف مردم با حضور با صلابت و استوارشان در نمایش اقتدار ایران اسلامی بار دیگر به دنیا ثابت کردند پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند و هرگز از آن دست نمی‌کشند.

حجت‌الاسلام قریشی اضافه کرد: دشمنان نظام بدانند تا این ملت پشتیبان و حامی انقلاب اسلامی است نمی‌توانند ضربه‌ای به آن بزنند چون اراده ملت بر حفظ نظام و دستاوردهای آن استوار است.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز با حضور مسئولان اجرایی و نظامی و انتظامی، اصناف، بازاریان، فرهنگیان و دانش آموزان و دانشجویان از میدان ولایت فقیه تا میدان انقلاب برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست