اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی در جمع تعدادی از فعالین سیاسی و حامیان دولت تدبیر با اشاره به وضعیت استان در بدو ورودش در خصوص رشد کافی سرمایه گذاری ، پایین بودن شاخص های توسعه ، افزایش نرخ بیکاری ، رکود واحدهای تولیدی و غیره خاطرنشان ساخت : تمام تلاش های یک سال و نیم اخیر تیم مدیریتی استان ارتقای شاخص های توسعه و کاهش مشکلات پیش رو بوده که خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام یافته تا حدود زیادی موفق به ایجاد زیرساخت های توسعه و تقویت فضای بازی سیاسی در استان شده ایم.

محمدمهدی شهریاری خاطرنشان ساخت : با کمال افتخار باید خدمت مردم شریف استان عرض کنم به رغم همه مشکلات پیش رو و چالش های حوزه سرمایه گذاری و فشار تحریم ها بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان طرح درخواست سرمایه گذاری در دستور کار قرار گرفته که تابستان سال آینده ۳ واحد بزرگ در همین حوزه به بهره‌برداری خواهند رسید.

استاندار آذربایجان غربی گفت : به رغم همه فشارها و حاشیه ها امسال با جلوگیری از فعالیت باندهای رانت، فساد، ارتشا و ساماندهی فروش سهمیه سوخت مرزنشینان ۳۱۰ میلیارد تومان درامد برای آذربایجان غربی حاصل شد که حدود ۱۱۰ میلیارد تومان به حساب مرزنشینان واریز شد، ۷۵ هزار نفر از مرزنشینان تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند و از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و بیماران صعب العلاج حمایت شد و ۲۰۰ میلیارد آن هم به حساب خزانه واریز شد که تاکنون سابقه نداشته است.

وی راه توسعه و نجات استان را افزایش سرمایه گذاری ، همراهی و حمایت همه جریان های درگیر بدور از هر گونه حاشیه سازی و حاشیه پردازی اعلام کرد و گفت : به رغم همه محدودیت ها، مدیران استانی در بخشی از ارتقای شاخص های استان خوب عمل کرده اند.

محمد مهدی شهریاری تاکید کرد : حل همه مشکلاتی که در طول چندین سال بر استان حادث شده به تنهایی در دست استاندار و استان نیست که بخواهد آنها را در کوتاه ترین زمان ممکن حل نماید ولی با این حال تمام تلاش ها در مدت یک سال و نیم عمر مدیریتی ام راهبرد توسعه متوازن اقتصادی و سیاسی در استان با استعداد آذربایجان غربی بوده است.

شهریاری ظرفیت گردشگری در استان را بی نظیر خواند و تاکید کرد : باید توسعه بوم گردی، هتل و اقامتگاه در دستور کار قرار گیرد به عنوان مثال در همه ۲۸۰۰ روستا ظرفیت ایجاد بوم گردی وجود دارد.

استاندار گفت : آذربایجان غربی همه شرایط و مزیت های توسعه ای را دارد که باید مورد توجه مسوولان و متولیان مربوطه قرار گیرد و استانداری در این راستا پیشگام برنامه های راهبردی توسعه استان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست