اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در راستای بهبود خدمات‌رسانی به مردم، ۳۰۰ دستگاه موتور سیکلت اورژانس خریداری و تجهیز شده و همچنین ۶۰۰ دستگاه آمبولانس جدید نیز خریداری می‌شود.

جعفر میعادفر در آیین افتتاح ساختمان جدید اورژانس آذربایجان‌ غربی، با اشاره به اینکه چیدمان فوریت‌های پزشکی در نقاط مختلف کشور به صورت پراکنده است، اظهار داشت: خدمت به مردم و رسیدگی به وضعیت نیازمندان به اورژانس پایدار و همواره با قدرت انجام می‌شود.

او افزود: امسال بر اساس پیش‌بینی‌ها احتمال می‌دهیم که مرز تمرچین جزو مرزهای پراستقبال باشد و به دلیل گرمای تابستانی در مرزهای خنکی نظیر تمرچین شاهد حضور بیشتر زائران باشیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به خریداری ۳۰۰ دستگاه موتورسیکلت برای تجهیز مراکز اورژانسی کشور، بیان کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر و نیز سریع‌تر به مردم، اورژانس موتوری راه‌اندازی شده و به‌زودی کار توزیع موتورسیکلت‌های تجهیز شده به سراسر کشور آغاز می‌شود.

او تاکید کرد: در حدود ۷۰ درصد ماموریت‌ها بیماران نیاز به اعزام به مراکز بیمارستانی ندارند و به همین دلیل اورژانس موتوری بهترین گزینه برای این موارد است تا از بار ترافیکی همکاران نیز کاسته شده و تمرکز بر حوادث مهم‌تر باشد.

میعادفر از برنامه‌ریزی در راستای خرید ۶۰۰ دستگاه آمبولانس جدید نیز خبر داد و گفت: این امر در راستای نوسازی ناوگان آمبولانس کشور انجام می‌شود و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های متولی شاهد تحقق سریع‌تر آن باشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی آذربایجان‌ غربی نیز در این مراسم، ضمن تقدیر از توسعه امکانات و مراکز اورژانسی در استان، بر لزوم حذف کانکس‌های اورژانس و ایجاد امکانات مناسب در پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای تاکید کرد.

ساختمان جدید مرکز فوریتهای پزشکی و اورژانس آذربایجان غربی با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان با حضور رئیس سازمان اورژانس کشور و ریاست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و فرماندار ارومیه افتتاح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست