اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  آتش سوزی در انبار غیر مجاز فراورده های نفتی در ارومیه با تلاش آتش نشانان سه ایستگاه طی یک عملیات ٢ ساعته مهار شد.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه در جمع خبرنگاران گفت:  ساعت ۱۷:۲۴دقیقه عصر امروز اول اسفند طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵آتش نشانی ارومیه مبنی بر آتش سوزی انبار غیر مجاز پخش فرآورده های نفتی در یک مغازه ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ آتش نشانان ایستگاه شماره ۶, ۱ و ۲ را به محل حادثه واقع در خیابان میرزای شیرازی جنب ترمینال روستا اعزام کرد.

ابراهیم شاد قوشچی افزود: به محض رسیدن به محل آتش سوزی از دور مشاهده شد دود غلیظی محل آتش سوزی را فرا گرفته که از فاصله چند کلیومتری نیز قابل مشاهده بود و شعله های سرکش آتش به آسمان زبانه می کشید آتش نشانان پس از ایمن سازی و کشیدن نوار خطر و قطع جریان برق و گاز محل با استفاده از تجهیزات انفرادی و چند رشته لوله آب رسانی فشار قوی با استفاده از کف شیمیایی مخصوص اطفاء حریق مایعات قابل اشتعال شروع به انجام عملیات اطفاء حریق شدند.

او ادامه داد: با توجه به سوراخ شدن تانکرها و روان شدن نفت و بنزین موجود در تانکر های ذخیره سازی سوخت و نیز گسترش حریق آتش نشانان در یک عملیات سنجیده از چند جهت توانستند آتش سوزی محل بیرونی را کنترل کرده و خود را به کانون حریق که در داخل این مغازه بود برسانند.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه تصریح کرد: آتش نشانان سه ایستگاه با تلاش توانستند پس از یک عملیات دو ساعته آتش سوزی این مغازه را مهار و کاملا خاموش کنند.

شادقوشچی با اشاره به این که خوشبختانه در این عملیات کسی آسیبی ندیده است، گفت: آتش نشانان پس از انجام عملیات لکه گیری، ایمن سازی محل و اطمینان از عدم برگشت شعله به عملیات خود پایان دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست