اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : شهردار ارومیه از بازگرداندن مالکیت ٨ هزار و ۸۰۰ مترمربعی زمین واقع در خیابان حسنی به شهرداری ارومیه پس از یک سال و نیم خبر داد.

حسین مهدی‌زاده در این باره اظهار کرد: در سال ۱۳۹۵ یک قطعه زمین متعلق به شهرداری به مساحت ٨ هزار و ۸۰۰ مترمربع در قبال تسویه بدهی ١٩.۵ میلیارد تومانی طی مبایعه‌نامه‌ای به بانک شهر واگذار شده بود.

او ادامه داد: مبایعه‌نامه واگذاری ملک به بانک شهر فسخ و اقاله شد و بر اساس آن، مالکیت زمین ٨ هزار و ۸۰۰ مترمربعی خیابان حسنی به شهرداری ارومیه بازگردانده شد.

شهردار با اشاره به ارزش چندین برابری این ملک در مقایسه با بدهی شهرداری به بانک شهر و ناعادلانه بودن واگذاری آن افزود: بازگرداندن این ملک در طول یک و نیم سال گذشته در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار گرفت تا از خروج این ملک از ید شهرداری جلوگیری و با حفظ و تثبیت مالکیت شهرداری بر زمین یاد شده در خصوص بازپرداخت بدهی شهرداری به بانک شهر نیز توافق حاصل شود.

او با تاکید بر اهمیت و اولویت موضوع صرفه و صلاح شهرداری در تمام برنامه‌ها و انجام معاملات اضافه کرد: سیاست‌های مدیریت شهری بر حفظ منافع و رعایت صرفه و صلاح شهرداری استوار بوده و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر در فرآیند باز گرداندن این ملک به مالکیت شهرداری، گره‌گشا و موثر بود.

مهدی زاده از طرح موضوع تعیین کاربری و میزان تراکم مجاز این زمین در کمیسیون ماده پنج تغییرات طرح تفصیلی خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون ماده پنج کاربری این ملک تجاری و خدماتی و با سطح اشغال ۱۰۰ درصد، سه طبقه زیرزمین و هفت طبقه بالای پیلوت تعیین شده که با توجه به تراکم مصوب، متوسط ارزش ریالی آن در حال حاضر حدود هشت هزار میلیارد ریال برآورد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست