اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اینکه حجم عظیمی از امکانات در آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد وجود دارد، به ‌دنبال ایجاد آزمایشگاه مرجع هستیم.

مهدی زواری در نشست خبری با بیان اینکه با ایجاد آزمایشگاه مرجع در راستای ارائه خدمات به نهادهای خارج از دانشگاه نیز قدم برداریم افزود: در نظر داریم تا یک آزمایشگاه مرجع را نیز در منطقه آزاد ماکو دایر کنیم.

وی ادامه داد: جهت ارتباط بهتر دانشگاه با صنعت که همواره یک حلقه مفقوده در کشور بوده، تورهای علمی برگزار می‌شود و در جریان مشکلات و چالش‌ها قرار گرفته شده و ارائه راهکارها در این راستا صورت می‌گیرد.

زواری تاکید کرد: انجمن‌های علمی دانشجویی را نیز توسعه بخشیده‌ایم و در این انجمن‌ها از اساتید به‌نام کشوری برای برگزاری کارگاه‌های علمی استفاده می‌کنیم و پایان نامه‌های ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی به موضوعات احیا دریاچه ارومیه و اقتصاد مرزی سوق داده می‌شود.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: از سال ۹۸ اصالت سنجی پایان نامه‌ها صورت گرفته تا پایان نامه‌های کپی شده در این دانشگاه ارائه نشود.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد ارومیه نیز در این نشست خبری با اشاره به آغاز ثبت نام بدون آزمون دانشگاه گفت: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای ترم جدید ثبت نام به عمل آورند.

جعفر نجف پور افزود: در حال حاضر تعداد ۳۱ هزار دانشجو در استان که سهم ارومیه ۱۲ هزار دانشجو و ۲۰۰ هیئت علمی تمام وقت در کل واحدهای استان آذربایجان غربی در حال تحصیل هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر مرکز هدایت تحصیلی و مشاوره رایگان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه تأسیس شده است و داوطلبان با مراجعه به دانشگاه می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست