اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: مجوز جذب دانشجوی غیر ایرانی برای واحد ارومیه صادر شده است و در این راستا هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

محمود پوریوسف در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی اقدامات خوبی برای جذب دانشجوی خارجی به خصوص از کشورهای مرزی انجام داده است افزود: مجوزهای لازم در این خصوص اخذ شده و اولویت اول جذب دانشجوی خارجی از عراق به خصوص اقلیم کردستان عراق بعد کشورهای جمهوری آذربایجان و نیز ترکیه است.

وی با بیان اینکه مطابق تفاهم نامه بسته شده، رشته‌های واحد تهران جنوب برای دانشجویان غیر ایرانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه تشکیل می‌شود ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته هیچ محدودیتی در جذب دانشجوی خارجی نداریم.

پوریوسف با اشاره به اینکه پایه تحولات دانشگاه آزاد اسلامی تحولات فرهنگی در کنار سایر امورات آموزشی و پژوهشی و سرمایه گذاری است گفت: این دانشگاه در شرایط کنونی روز به روز در حال تکامل است و علاوه بر این، وارد حل مشکلات اساسی منطقه و کشور شده و با توجه به پتانسیل‌های موجود، در این زمینه ورود کرده است.

وی با بیان اینکه برخی از رشته‌ها تا مقطع دکتری احیا شده و برخی نیز در مقطع کارشناسی به رشته‌های دانشگاه افزوده اند تصریح کرد: رشته مامایی در مقطع کارشناسی ناپیوسته به زودی به رشته محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه اضافه می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی افزود: در راستای پایش رشته محل‌ها در سطح استان و کشور توسط سازمان مرکزی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان برای برخی از رشته‌ها که در سایر استان‌ها و واحدها وجود دارد ولی در این واحد نیست، امکان جابجایی فراهم شده است.

وی با اشاره به فعال سازی پردیس علوم تحقیقات آذربایجان غربی به مرکزیت واحد ارومیه خاطرنشان کرد: با فعال سازی این پردیس در تمامی رشته‌های موجود در واحد علوم وتحقیقات تهران می‌توانیم دانشجو جذب کنیم

پوریوسف با تاکید بر اینکه بیش‌ترین نسبت اعضای هیأت علمی به تعداد دانشجودر استان متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است عنوان کرد: برخی از مؤسسات غیرانتفاعی که حتی یک عضو هیأت علمی ندارند، به دنبال رقابت با دانشگاه آزاد اسلامی هستند و با بی اخلاقی، از طریق تبلیغات خانواده‌های داوطلبان را فریب می‌دهند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌های جوانان در ساختار دانشگاه گفت: به زودی جذب اعضای هیأت علمی آغاز و در این فرایند از ظرفیت جوانان استفاده می‌ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست