اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : دبیر فدراسیون ورزش های رزمی کشور، دانش افزایی را اولویت اصلی این فدراسیون بر شمرد.به نقل از ورزش و جوانان آذربایجان غربی، فرهنگ شادنیا در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های رزمی استان در ارومیه گفت: ورزش‌های رزمی با توجه به تعدد سبک ها و مدال‌های بی‌شمار امروزه در مسابقات مختلف بسیار مهم و حائز اهمیت هستند و در این خصوص باید توجه ویژه به این ورزش ها داشته باشیم.

وی ادامه داد: در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۳۰ مدال از ۶۲ مدال ایران در ورزش های رزمی کسب شد ضمن اینکه ازبکستان و اندونزی با کسب مدال های طلا در سبک ها کوراش و پنجاب سیلات توانستند در بین برترین های آسیا قرار بگیرند.

شادنیا افزود: با توجه به این مهم، بازی های آسیایی ۲۰۲۲ و المپیک ۲۰۲۴ هدف و اولویت مهم ماست که باید سبک های مختلف را فعال تر و آماده تر کنیم.

دبیر فدراسیون ورزش های رزمی اظهار داشت: دانش‌افزایی مهم ترین اولویت فدراسیون است که هیات ها هم برای این مهم و برای افزایش توانایی ، کلاس های ویژه بازآموزی مربیان و حقوق ورزشی برای ورزشکاران را برگزار کنند و فدراسیون نیز آماده هرگونه همکاری در این زمینه است

وی با اشاره به اینکه ۴۰۰ فدراسیون ورزش های رزمی در سطح جهان فعالیت دارد، بیان کرد: رشته های سامبو و پنجاک سیلات در بازی های آسیایی ۳۰ مدال داشت و این نشان از ظرفیت بالای رشته های رزمی در سطوح بین المللی دارد.

وی ادامه داد: اگر بتوان در رشته های رزمی سرمایه گذاری های میان مدت انجام داد بدون شک در آینده نزدیک حرف هایی زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

شادنیا افزود: پیش بینی می شود که تا چند سال آینده تعداد قابل توجهی از مدال های کسب شده در بازی های آسیایی و رقابت های المپیک از سوی ورزشکاران کشورهای مختلف دنیا از جمله ایران مربوط به رشته های رزمی باشد.

دبیر فدراسیون ورزش های رزمی گفت: این فدراسیون هم اکنون ۱۳۰ رشته سبک متعدد را تحت پوشش قرار داده است که اغلب آنها جدید و نوپا بوده و نیاز به نظارت بیشتر و دقیق تر برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده های احتمالی دارند.

شادنیا با اشاره به پایان فعالیت شورای ساماندهی سبک های رزمی که از سوی وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده بود، افزود: فعالیت این شورا پس از سه سال دوباره به خود فدراسیون ورزش های رزمی به عنوان متولی این رشته واگذار شده است تا در خصوص نحوه فعالیت سبک های مختلف تصمیم گیری و اعمال قانون شود.

شادنیا گفت: هیات ورزش های رزمی آذربایجان غربی جایگاه خوبی در سطح کشور دارد و یکی از هیات های برنامه محور و موفق به شمار می رود که طی چند سال اخیر موفقیت های قابل قبولی داشته و ورزشکاران آماده ای تقدیم تیم های ملی کرده است.

مجمع انتخاباتی هیات ورزش های رزمی آذربایجان غربی ۱۷ عضو داشت و در جریان آن امیر رسولی به عنوان تنها کاندیدای این مجمع با کسب تمامی آرا (۱۷ رای) به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست