اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان در مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی : نیازمند کمک جدی دولت برای حل مشکلات اشتغال و جوایز ورزشکاران و قهرمانان هستیم

مجمع عمومی سالیانه هیات ورزشی ناشنوایان آذربایجان‌غربی برگزار شد و رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با تمجید از عملکرد هیات استان گفت: آذربایجان‌غربی به کمپ ویژه تیم‌های ملی ورزش ناشنوایان تبدیل می‌شود.

مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش‌های ناشنوایان استان با حضور مهران تیشه گران رئیس فدراسیون، دکتر سجاد بیرامی سرپرست ورزش و جوانان آذربایجان غربی، محمد پرگر رئیس کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه و فرهاد ساکی رئیس انجمن فوتسال و فوتبال فدراسیون، رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان و اعضای مجمع برگزار شد.

رئیس فدراسیون با بیان اینکه سطح حمایت از ورزشکاران این فدراسیون باید ارتقا یابد، افزود: وزیر ورزش و جوانان محبت خاصی به فدراسیون ناشنوایان دارند در همین راستا تقاضامندیم حمایت‌ها از قهرمانان ملی این فدراسیون افزایش یابد.

مهران تیشه گران اظهار کرد: اینکه قهرمانان ملی ناشنوا حدود یک دهم سایر قهرمانان پاداش بگیرند، قابل قبول نیست.

رییس فدراسیون ورزش های ناشنوایان با بیان اینکه به دنبال استخدام قهرمانان ملی ناشنوا هستیم، ادامه داد: در حمایت از نام آوران این عرصه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی با قدردانی از استاندار آذربایجان‌غربی در حمایت از ورزشکاران، گفت: خوشبختانه طبق اطلاعاتی که مدیرکل ورزش و جوانان در اختیار ما گذاشت، طی روزهای گذشته استاندار با اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای اتمام سالن ورزشی این هیات، موافقت کرده است.

تیشه گران با بیان اینکه هیات ورزشی ناشنوایان آذربایجان‌غربی یک الگو در سطح ملی است، تاکید کرد: قهرمانی ناشنوایان در رشته‌های مختلف ورزشی، نتیجه تلاش‌های شبانه روزی و استعداد یابی هیات‌های استانی در مناطق است و در همین راستا هیات ناشنوایان آذربایجان‌غربی یک الگو در سطح کشور است.

وی یادآور شد: هیات ورزشی ناشنوایان آذربایجان‌غربی در چند سال پیش رتبه ۳۰ کشوری را داشت که با تغییر مدیریت و اعمال سیاست‌های جدید، باید اعلام کنیم که امروز این هیات جزو هیات های برتر کشوری است.

رییس فدراسیون ناشنوایان با تاکید بر ضرورت شناسایی استعداد قهرمانی در مناطق، اضافه کرد: فدراسیون تمامی تلاش خود را برای حمایت از ورزشکاران به کار می‌گیرد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان اظهار کرد: صعود چند پله‌ای هیات استان آذربایجان‌غربی و قرار گرفتن این استان در رده پنجم هیات‌های برتر کشور از رتبه‌های انتهایی نشان از توانایی تیم مدیریتی این هیات دارد که از عملکرد آنها، مسئولین استانی و ورزشکاران و جامعه ورزش ناشنوایان این استان تمجید کرد.

تیشه گران خاطر نشان کرد: بازدید از اردوی تیم فوتسال زیر ۲۱ سال کشورمان که ماه آینده در مسابقات جهانی مالزی حضور خواهندیافت برنامه دیگر این سفر بود که شاهد شرایط قابل قبولی هستیم و با توجه به قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان در سه دوره اخیر مسابقات جهانی، انتظار داریم در این رده سنی نیز با توجه به اولین دوره برگزاری شاهد کسب افتخار باشیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این رقابت‌ها، مسابقات تنیس روی میز کشوری و آسیایی، فوتسال بزرگسالان قهرمانی آسیا در مالزی، فوتسال زیر ۲۱ سال و بولینگ در مالزی مهم‌ترین رقابت‌های این فدراسیون در سال جاری است.

وی گفت: بازی های آسیایی ۲۰۲۴ که در جزیره کیش برگزار خواهدشد، از سال آینده ستاد مسابقات تشکیل و از زیرساخت‌های این جزیره بازدید کرده و منتظر بازدید نمایندگان آسیایی هستیم و برای موفقیت در رقابت‌ها و برگزاری قابل قبول آن به نحو شایسته‌ای برنامه‌ریزی می‌کنیم.

بحث اشتغال ورزشکاران

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی نیز بحث اشتغال ورزشکاران ناشنوا را مهم ترین مسئله عنوان و ضمن تقدیر از زحمات مجموعه هیات و حمایت های بی دریغ ریاست فدراسیون در واگذاری میزبانی اردوها و توجه به ورزشکاران آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: هیات استان در چند سال اخیر روند روبه رشدی داشته و ورزشکاران استان نیز در مسابقات مختلف افتخارات قابل توجهی کسب کرده اند و عملکرد این مجموعه قابل تقدیر و ارزش گذاری است.

دکتر سجاد بیرامی افزود: حل مشکل اشتغال ورزشکاران ناشنوا می تواند شرایط خوبی برای آنها ایجاد و دغدغه آنها را حل کند.

۱۴ ملی پوش ناشنوایان در آذربایجان‌غربی

رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی هم در این مجمع ضمن ارائه گزارش مالی و عملکرد هیات در چند سال اخیر از همراهی ها و حمایت بی دریغ شخص ریاست محترم و مجموعه فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و همه مربیان و اعضای هیات رئیسه با بیان اینکه این استان دارای ۱۴ ملی پوش در رشته‌های مختلف ورزشی است، گفت: از ۱۷ رشته ورزشی توانستیم هفت رشته آن را در سطح استان فعال کنیم.

عبدالسلام معروفی ادامه داد: با تلاش‌های همکاران، هم اکنون پنج هیات شهرستانی نیز در آذربایجان‌غربی فعال شده و در تلاش برای ارائه خدمات به ورزشکاران است.

به گفته وی، در طول یکسال گذشته برای هیات ورزشی ناشنوایان آذربایجان‌غربی فقط ۱۱۵ میلیون تومان هزینه شده است که بخش اعظمی از آن حدود ۹۰ میلیون تومان مربوط به میزبانی از اردوها است.

معروفی با قدردانی از رسانه‌ها در حمایت از هیات ورزشی ناشنوایان استان، اظهار کرد: برنامه‌های خوبی در استعدادیابی از قهرمانان مستعد در حال انجام است که امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور، برای کشور افتخار آفرین باشند.

رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی بهترین اقدام این دوره هیات را پیگیری و تسریع در ساخت اولین سالن اختصاصی ورزشی ناشنوایان در شهرستان ارومیه عنوان کرد که در حال حاضر حدود ۵٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و خواستار حمایت بیشتر مسوولان برتر تسریع در ساخت و تکمیل این پروژه ورزشی و توسعه زیرساخت ها شدً

پیش از برگزاری مجمع، رئیس فدراسیون بهمراه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، رئیس کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه و رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی از اردوی تیم ملی فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان که درارومیه برگزار می شود بازدید کردند و از نزدیک با مربیان، کادر فنی و بازیکنان حاضر در اردو دیدار و گفتگو کرده و خواستار پشتکار جدی آنها برای حضور در مسابقات قهرمانی جهانی در آذرماه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست