اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی گفت: یک دیپلم افتخار و ۴ گواهی شرکت مسابقه بین‌المللی نقاشی فونشال کشور پرتغال به کودکان استان رسید.

زهرا آبسوران در این باره بیان کرد:  مسابقه بین‌المللی نقاشی فونشال کشور پرتغال در سال ۲۰۲۲ با موضوع «گنجینه‌های میهن من» برگزار شد.

او افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با ارسال ۹۸ اثر در این رویداد هنری شرکت کرد که از آن میان، پنج عضو مراکز فرهنگی هنری کانون موفق به دریافت دیپلم افتخار و ۱۱ عضو دیگر کانون گواهی شرکت این مسابقه هنری را از آن خود کردند و از این تعداد، یک دیپلم افتخار و ۴ گواهی شرکت را کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون آذربایجان‌غربی کسب کردند.

آبسوران ادامه داد: بر همین اساس، فاطمه رستمی ۱۱ ساله از مرکز قره‌ضیاالدین دیپلم افتخار این مسابقه را به دست آورد. همچنین آیسو رشیدی ۱۱ ساله از مجتمع شهید فرخی ارومیه، باران عبدالله‌زاده ۸ ساله و نسا ابوبکری ١٠ ساله از مرکز شماره ۱ کانون مهاباد و هستی محمدی ۱۱ ساله از مرکز کانون ماکو گواهی شرکت مسابقه بین‌المللی نقاشی فونشال کشور پرتغال را به دست آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست