اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به راه اندازی پرواز ارومیه به مشهد و بالعکس در آینده ای نزدیک، گفت: برنامه ریزی لازم برای افزایش پروازهای مسیر ارومیه میسر خواهد شد.

استاندار آذربایجان‌غربی با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

در این دیدار محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی توسعه حمل و نقل هوایی را از نیازهای ضروری استان معرفی کرده و گفت: راهکارهای اجرایی برای حمایت از پروازها و بخصوص توسعه ناوگان حمل و نقل هوایی آذربایجان غربی اندیشیده شود.

شمس‌ الدین فرزادی‌ پور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز با اشاره به راه اندازی پرواز ارومیه به مشهد و بالعکس در آینده ای نزدیک، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی لازم برای افزایش پروازهای مسیر ارومیه بعد از عملیات بزرگ ایام حج انجام خواهد شد.

پس از رکود یک ساله فرودگاه ارومیه به دلیل کاهش پروازها، این فرودگاه بین المللی به حالت نیمه تعطیل درآمده است و اواخر سال گذشته مشاور استاندار از دایر شدن پرواز شرکت هواپیمایی ماهان ایر در مسیر تهران به ارومیه و بالعکس خبر داد.

گفتنی است؛ فرودگاه بین المللی ارومیه طی سال گذشته با رکود و تعطیلی و پروازهای با تاخیر و یا لغو شده روبه رو بوده و وعده ها برای پیگیری این مشکل در روزهای پایانی سال هم تغییری در وضعیت فرودگاه حاصل نکرد و این فرودگاه بین المللی در اسفند ماه سال گذشته روزانه تنها یک پرواز داشت.

زمین گیر شدن ناوگان حمل و نقل، نقص فنی هواپیما و شرکت‌های هواپیمایی و … در مجموع دست به دست هم داده و فرودگاه ارومیه را به تعطیلی کشانده اند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست